جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 شهريور 1395     
سردار حسینی در نشست خبری ستاد استقبال از مهر؛
آمادگی کامل پلیس در زمینه استقبال از مهر 95

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری  ستاد استقبال از مهر  95 که با حضور جمعی از مسئولین ذیربط و اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: پختگی در همه دستگاه های اجرایی وجود دارد و این موجب می شود کارهای اجرایی به طور روان و به دور از هرگونه مشکلی انجام شود .

 

سردار تیمور حسینی در ادامه این نشست اظهار داشت: با عنایت به هوش و ذکاوتی که بین کلیه دستگاه های اجرایی وجود دارد در هر مقطع و برهه ای به فراخور شرایط، تشکیل این ستاد قطعا برکات بسیار زیادی به همراه خواهد داشت .

وی تصریح کرد: برگزاری این چنین نشست هایی در طول سال می تواند تا حد زیادی در رفع مشکلات و روانتر شدن فرایندها کمک کند لذا سال تحصیلی پیش رو نیز از قاعده این مسثتنی نیست .

 وی در ادامه ابراز داشت: برابر با شرح وظایف مشخص شده پلیس در زمینه استقبال از مهر 95 کلیه تمهیدات و پیش بینی های لازم صورت گرفته است، همچنین استقرار عوامل نیروی انتظامی در مقابل مراکزآموزشی و تقویت گشتی های پلیس از جمله اقدامات پلیس راهور در راستای طرح استقبال از مهر است .  

وی افزود: امیدواریم که بحث حفاری معابر و کارهای اجرایی نیمه تمام تا 20 شهریورماه جمع آوری شود و از این تاریخ به بعد کلیه ارگانها در زمینه حفاری و مسائل دیگر مجوزی صادر نکنند تا بتوانیم در شروع سال تحصیلی جدید از سطح معابر به صورت کامل استفاده لازم را داشته باشیم.

سردار حسینی با اشاره به بحث زمان بندی در عبور و مرور تقاطع ها خاطرنشان کرد: ما به هیچ وجه تمایلی به انجام دستی تنظیم زمان تردد در تقاطع ها را نداریم لذا زمان بندی هایی که برای برخی از تقاطع ها اعمال شده کاربرد چندانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا برای همیشه چالش دستی و اتومات بودن تقاطع ها حل گردد، افزود: از آقای سنندجی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران، تقاضا داریم که امداد خودروی اکسفورد را در جایی استقرار دهد که در صورت نیاز به سرعت بتواند به بخش ها و معابر مختلف دسترسی داشته باشد زیرا در صورتی که خرابی یک دستگاه اتوبوس بیش از 5 الی 6 دقیقه به طول انجامد قطعا مشکلات بسیاری را در پی خواهد داشت .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه در ساعات خاصی از بعدازظهرها در برخی از  نقاط شهر با هجمه عظیمی از مسافران مواجه می شویم، از سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر تهران خواستاریم در این ساعات اتوبوس ها و تاکسی هایی را به حالت آماده باش در این نقاط قرار دهند تا در صورت نیاز اقدام به جابجایی مسافران کنند .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: