جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 شهريور 1395     
آرزوی ایوبی برای فیلم «رستاخیز»

ایوبی گفت: حرکت به سمت سینمای ایرانی و اسلامی و توجه به مطالبات مقام معظم رهبری از جمله اهداف اصلی ما بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: حجت الله رئیس سازمان سینمایی در خصوص عملکرد سه ساله این سازمان گفت: تلاش مجموعه ما در این سه سال بر این بوده تا سینمای کشور را از بحرانی که گرفتار آن بود نجات دهیم. زمانی هنر هفتم در کشور احساس بحران هویت می‌کرد و رابطه خود را با مردم و هنرمندان واقعی سینما از دست داده بود، خوشبختانه و به لطف خدا امروز شاهد آن هستیم بیشترین استقبال از سینما توسط مردم انجام می‌شود و شرایط خوبی بر سینما حاکم است.

وی با بیان اینکه در طول این سه سال سینمای کشور حرکتی رو به جلو و امیدوار کننده داشته و دارد ادامه داد: حرکت آرام، معقول و منطقی سینما به سمت سینمای ایرانی و اسلامی و توجه به مطالبات مقام معظم رهبری، احیاء سینمای خانواده، سینمای اجتماعی، دینی و انقلابی از اهداف اصلی ما بود و خدا را شاکرم که تا حد زیادی این موضوعات محقق شد.

ایوبی در ادامه خاطر نشان کرد: موضوع دیگر نوآوری در سینما، به روز شدن هنر هفتم و عبور از سینمای نگاتیو به سینمای دیجیتال بود. همچنین در بحث آموزش در عرصه سینما، مدرسه ملی سینما راه اندازی شد که امروز این مجموعه با قوت به کار خود ادامه می‌دهد. همه موضوعات بیان شده اقداماتی بود که احساس کردیم سینمای ایران بعد از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی نیاز شدیدی به آنها دارد و در ادامه راه نیز با قوت به کار خود مبادرت می‌بخشیم.

ایوبی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود روزی فرا رسد که دیگر در مورد فیلم «رستاخیز » از وی سوال نشود؟ گفت: من هم آرزو دارم که روزی برسد که دیگر خبرنگاران در مورد سرنوشت این فیلم سوال نکنند. من همواره از کسانی بودم که از روز اول تلاش زیادی برای اکران این فیلم داشتم و همچنان نیز در تلاش هستم و امیدوارم هرچه سریع تر این فیلم اکران شود و بحران «رستاخیز» به پایان برسد.

رئیس سازمان سینمایی در انتها از همت این سازمان در ساخت فیلم‌های ارزشی و با مضمون دینی گفت و اظهار داشت: تا امروز کارنامه سازمان سینمایی در ساخت فیلم‌های ارزشی قابل قبول است و کارهای ساخته شده در این زمینه موید این مطلب است. در ادامه نیز با طرح‌هایی با مضمون تحکیم بنیان خانواده، از ترویج عفاف و حجاب حمایت می‌کنیم و در اولویت سازمان سینمایی و بنیاد فارابی است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: