جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 شهريور 1395     
مراقبت از حیوانات به کمک فناوری

فناوری به دنیای حیوانات خانگی هم راه پیدا کرده است و علاقه مندان می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی، خانه را ترک کرده و آنها را از راه دور کنترل و سرگرم کنند.

روزنامه ایران: فناوری به دنیای حیوانات خانگی هم راه پیدا کرده است و علاقه مندان می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی، خانه را ترک کرده و آنها را از راه دور کنترل و سرگرم کنند.
 
یکی از شرکت‌های فعال در ارائه فناوری‌های نوین برای حیوانات خانگی، ایسر(acer) است که پیش از این، بیشتر در زمینه رایانه شناخته می‌شد ولی در سال‌های اخیر با کندی فروش محصولات مواجه شد به همین‌ دلیل سراغ بازارهای دیگری رفت و حیوانات خانگی را در کانون توجه قرار داد. این کمپانی تایوانی با خرید شرکت PawBo، که در ساخت دوربین‌های تعاملی فعالیت دارد در این مسیر گام گذاشت. با این خرید، نسخه جدیدی با نام PawBo+ طراحی شد که لنز بازتر 130درجه‌ای و قابلیت ضبط 720p HD دارد.این دوربین به گوشی هوشمند یا تبلت متصل می‌شود و به صاحب حیوان خانگی اجازه می‌دهد از راه دور بتواند حیوان را ببیند و با او بازی کند.
 
جالب اینکه در نمونه جدید این تکنولوژی، تا 8 کاربر نیز می‌توانند به طور همزمان به این دوربین متصل شده و با حیوانات خانگی تعامل داشته و بازی کنند تا حوصله آنها سر نرود. از سوی دیگر کاربران می‌توانند با یکدیگر نیز صحبت کنند و در قالب یک صفحه نمایش چندبخشی، همدیگر را ببینند و همچنین عکس‌ها و ویدئوهای خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.PawBo+ تعاملی بوده و مجهز به پوینتر لیزری است و گاه جوندگانی مانند موش را در قالب واقعیت مجازی سر راه حیوانات خانگی اعم از گربه، سگ و... قرار می‌دهد که به این ترتیب می‌تواند ساعت‌ها آنها را سرگرم کند.
 
ایسر علاوه بر این وسیله، یک خانواده هوشمند PawBo برای حیوانات خانگی طراحی کرده است به عنوان مثال PawBo Flash دو گوش است که به نمونه اصلی متصل شده و با مجهز بودن به اینفرارد، حیوانات خانگی می‌توانند آن را در شب و تاریکی نیز ببینند.از طریق PawBo Munch نیزغذای خشک در اختیارشان قرار می‌گیرد. این وسیله فناورانه، از اول سپتامبر با بهای 169دلار پیش فروش شده و در ماه نوامبر راهی بازار خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: