جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 شهريور 1395     
من دیوانه ام، نباید مجازات شوم!

روزنامه ایران: مرد جوان که به اتهام شرکت در آدم‌ربایی مرگبار به 5 سال حبس محکوم شده بود صبح دیروز پس از انتقال به دادگاه ادعا کرد که دیوانه است! سحرگاه دوم اردیبهشت سال89 با اعلام مرگ مشکوک مرد 44 ساله‌ای در بیمارستان مدرس تهران، همسرش خواستار تحقیق درباره مرگ او شد.

راحله- همسر این مرد- به کارآگاهان گفت: چند ماهی است که شوهرم به‌خاطر 400 میلیون تومان بدهی از سوی طلبکارانش تهدید می‌شد، بعد از گروگانگیری نیز تحت شکنجه قرار گرفت و به همین‌خاطر جان‌سپرد.کارآگاهان پس از شنیدن ادعاهای این زن چند نفر را به بازجویی فرا خواندند. این زن در ادامه ماجرا گفت: شوهرم یک هفته پیش به‌ دلیل کسالتی که داشت در بیمارستان بستری بود که ناگهان ناپدید شد و یک هفته بعد هم جنازه‌اش را از بیمارستان مدرس تحویل گرفتیم.خسرو- یکی از طلبکاران مرد فوت شده- هم در بازجویی‌ها گفت: یک هفته پیش «حجت» را در حالی که در بیمارستان بستری بود دزدیدیم تا از این طریق به پول‌هایی که به من و همکارانم بدهکار بود دست پیدا کنیم.

او را ابتدا به ویلایی در چالوس بردیم و تحت شکنجه قرار دادیم و پس از آنجا به تهران آوردیم و او را در پارکینگ یکی از آپارتمان‌های سعادت‌آباد زندانی کردیم. بعد از پیچیدن شیلنگی به دور گردنش خواستیم خفه‌اش کنیم اما وقتی داشت خفه می‌شد ترسیدیم و از کشتن او صرف‌نظر کردیم و بلافاصله او را به بیمارستان مدرس بردیم و بستری‌اش کردیم. اما انگار خیلی دیر شده بود و فهمیدیم حجت مرده است. «خسرو» که 280 میلیون تومان از حجت طلب داشت به‌ عنوان طراح اصلی این آدم‌ربایی و شرکت در قتل به قصاص محکوم شد. سایر همدستان وی نیز به این شرح محکوم شدند:

-‌ احسان به‌ دلیل معاونت در قتل و آدم‌ربایی به 15 سال حبس- سجاد به 5 سال و 6 ماه حبس و به‌دلیل ضرب و شتم مقتول و سومین متهم به ‌نام حامد نیز به‌خاطر معاونت در آدم‌ربایی به 6 ماه حبس محکوم شدند.از سوی دیگر همسر حامد با مراجعه به پزشکی قانونی گواهی محجور بودن وی را دریافت کرد.با این حال قضات درجلسه دیروز به تحقیق و بازجویی از او پرداختند. متهم نیز به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت. پس از پایان جلسه بازجویی متهم به زندان بازگردانده شد و قرار است قضات دادگاه کیفری بزودی درباره‌اش تصمیم بگیرند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: