جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 شهريور 1395     
تا نیمه دوم سال جاری 3 هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت می شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،  مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: شهر تهران برای نوسازی و توسعه ناوگان اتوبوسرانی به 3 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد.

پیمان سنندجی افزود: بخش خصوصی برای ورود 3 هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اعلام آمادگی کرده است.

وی تصریح کرد: در اول مهرماه 50 دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت می شود همچنین امیدواریم تا نیمه دوم سال به تدریج مابقی اتوبوس ها وارد ناوگان شوند.

وی با بیان اینکه به محض ورود اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوس های فرسوده از رده خارج می شوند، خاطرنشان کرد: از سال 89 تاکنون هیچ اتوبوسی از طریق دولت محترم وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نشده و در نتیجه ما موفق به خروج اتوبوس های فرسوده از چرخه تردد نشده ایم.

وی در ادامه عنوان کرد: دولت محترم تسهیلات 220 میلیون تومانی با کارمزد 12 درصدی را برای نوسازی اتوبوس های فرسوده ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته است.

سنندجی اذعان داشت: هزینه خرید یک دستگاه اتوبوس برای نوسازی ناوگان بستگی به نوع خودرو و موتور آن دارد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با اشاره به مشارکت سازمان اتوبوسرانی در ساماندهی سرویس مدارس اضافه کرد: برای ساماندهی سرویس مدارس علاوه بر اتوبوس هایی که معاینه فنی دارند تعداد 120 دستگاه مینی بوس با 5 سال عمر به این بخش اختصاص داده شده همچنین برای سرویس مدارس کودکان استثنایی در سال جاری 90 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: