جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 مهر 1393     
ايستگاه عرضه بهداشتي دام در غرب تهران برپا مي‏شود

 به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون امورشهري و فضاي سبز منطقه 5 گفت: به مناسبت فرارسيدن عيد سعيد قربان با استقرار جايگاه ويژه‌اي در بلوار اندیشه عرضه بهداشتي دام با نظارت دامپزشكي ايجاد مي‌شود.

رضا مددی ،معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه با بيان اينكه به مناسبت فرا رسيدن عيدسعيد قربان برنامه‌هاي فرهنگي و خدماتي جهت رفاه شهروندان پيش‌بيني شده است، گفت: به منظور افزايش سلامت جامعه حفظ زيبايي و بهداشت محيط شهري و همچنين ذبح بهداشتي ايستگاه عرضه بهداشتي دام با نظارت نماينده اداره كل دامپزشكي در بلوار اندیشه جنب بازارسنگ برپا مي‌شود.

وي از تعبيه جايگاه محل ذبح دام و حضور يك كارشناس در محل خبر داد و گفت: اين ايستگاه همزمان با روز عيد سعيد قربان و روز قبل از آن آماده عرضه دام به شهروندان است.

مددی با اشاره به اجراي برنامه‌هاي فرهنگي همزمان با روز عيدسعيد قربان گفت: ‌با هماهنگي معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه غرفه‌هاي فرهنگي در مجاورت ايستگاه بر پا و برنامه‌هاي فرهنگي و جنگ شادي اجرا مي‌شود.

وي به برگزاري مراسم اقامه نماز عيدسعيد قربان اشاره كرد و گفت: لوح‌هاي فشرده آموزشي با مضامين مربوط به روز عيد سعيد قربان توسط معاونت اجتماعي و فرهنگي تهيه و بين شهروندان توزيع خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: