جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 شهريور 1395     
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران :
طراحی اپلیکیشن برای اطلاع رسانی موقعیت دانش آموزان به خانواده ها

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس گفت: خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده برای ساماندهی سرویس مدارس چندسالی است که سازمان شهرداری، آموزش و پرورش و پلیس راهور با هم همکاری دارند.

 

میثم مظفر در ادامه برگزاری این مراسم افزود: در مناطق 22 گانه تهران سرویس مدارس وجود دارد که وظیفه خدمات رسانی به دانش آموزان را برعهده دارند.

وی تصریح کرد: برچسب سرویس مدارس به رانندگانی که تایید سلامت و صلاحیت شده اند اهدا می شود، لذا رانندگان بایستی حداقل 23 سال سن داشته باشند و عدم اعتیاد و سوء سابقه کیفری داشته باشند.

وی با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس باید متاهل باشند و از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشند ابراز کرد: از آغاز مهرماه از سوی پلیس راهور با تاکسیرانانی که فاقد برچسب سرویس مدارس هستند و سرویس دهی به مدارس را برعهده دارند قانونا برخورد می شود لذا این افراد با ممنوعیت تردد مواجه می شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در ادامه اذعان داشت: در دانشکده علمی و کاربردی سازمان تاکسیرانی اقدام به آموزش رانندگان سرویس مدارس می شود زیرا که راننده ها معلم دوم دانش آموزان هستند و در تربیت دانش آموزان نقش موثری دارند.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی 5 ساعته توسط اساتید از سوی پلیس راهور برای رانندگان سرویس مدارس برگزار می شود، عنوان کرد: خودرویی که به سرویس مدرسه اختصاص داده می شود بایستی دارای معاینه فنی و بیمه سرنشین، شخص ثالث و بدنه باشد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در پایان با بیان اینکه از مدارس خواستاریم خودرویی را برای سرویس دهی به دانش آموزان انتخاب کنند که دارای برچسب باشد، اضافه کرد: در حوزه ساماندهی سرویس مدارس اقدام به طراحی نرم افزاری شده که والدین دانش آموزان با نصب این اپلیکیشن بر روی موبایل خود می توانند از لحظه حرکت خودرو و موقعیت دانش آموز اطلاع یابند.

پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس گفت: علاوه بر سرویس های مدارس موجود، در مجموع 90 دستگاه خودرو برای سرویس دهی به دانش آموزان استثنایی اختصاص داده شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: