جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 شهريور 1395     
کتک خوردن 3 جوان ،از یک دختر!

باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز پیش 3پسر جوان سوار بر پرشیای خود شدند تا در خیابان‌ها گشتی بزنند. آنها که مشروبات الکلی مصرف کرده بودند و رفتارهای عادی نداشتند ناگهان چشم‌شان به دخترجوان و کم سن و سالی افتاد که سگش نیز همراهش بود.

پسران جوان برای هیجان و شوخی نقشه كشیدند تا این دختر را به زور سوار ماشین‌شان كنند. حتی برای ربودن او با هم شرط‌بندی كردند و ماجرایی را رقم زدند كه آنها را به كلانتری و دادسرا كشاند.

دختر جوان سراسیمه و هراسان خود را به مأموران پلیس رساند و مدعی شد كه چند جوان قصد ربودن او را داشتند. او گفت: ساعتی قبل در خیابان زعفرانیه بودم و سگم را نیز همراه خودم برده بودم كه ناگهان 2پسرجوان به سمت من هجوم آوردند. سومین نفر هم پشت فرمان پرشیا نشسته بود و فقط می‌خندید. اصلا حالت عادی نداشتند.

2جوان با زور و تهدید مرا روی زمین كشاندند و می‌خواستند سوار ماشین كنند. اما جیغ كشیدم و مقاومت كردم كه یكی از آنها دستش را روی دهانم گذاشت و با تهدید خواست كه سكوت كنم.

او ادامه داد: از آنجا كه رزمی‌كار هستم و چندین سال كاراته كار كرده بودم با لگد چند ضربه به آنها زدم و توانستم آنها را نقش بر زمین كرده و فرار كنم. اما آنها سگم را ربودند و با خود بردند. همان لحظه شماره پلاك ماشین‌شان را یادداشت كردم و راهی كلانتری شدم.

دستگیری

با ثبت شكایت دختر رزمی‌كار پرونده برای رسیدگی پیش روی قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و تیمی از مأموران تحقیقات خود را در این خصوص آغاز كردند. آنها از طریق شماره پلاك خودرو موفق به شناسایی راننده شدند.

با دستگیری وی، 2همدست دیگر او هم به دام افتادند و وقتی پیش روی قاضی جنایی تهران قرار گرفتند به دزدیدن سگ شاكی اعتراف كردند. یكی از آنها گفت:من و دوستانم وضع مالی خوبی داریم اما آن روز در حالت عادی نبودیم. به همین دلیل وقتی آن دختر را دیدیم، برایش مزاحمت ایجاد كردیم اما او اصلا به ما اعتنایی نكرد. همین شد كه دوستانم خواستند او را بربایند و برای انجام این كار با من شرط بستند. در نهایت وقتی از دختر جوان كتك خوردند، سگش را دزدیدند. حالا هم به‌شدت پشیمانیم و امیدواریم شاكی رضایت بدهد.به گزارش همشهری، هم‌اكنون هر سه‌متهم با قرار قانونی بازداشت شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: