جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 شهريور 1395     
اجرای طرح کاهش و تفکیک زباله از مبدا در مدارس

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از اتمام فعالیت اوقات فراغت در پايگاههای تابستانه دانش آموزی خبر داد.  

 

ابوالفضل حیدری با بيان مطلب فوق افزود: در راستای اجرای طرح اوقات فراغت؛ این طرح در 6 مدرسه بنی هاشم، میلاد، بقیه ا... اعظم، مختار افشار، آزادگان و شاهد کوثر اجرا و در دو مدرسه هفتم تیر و مجتهدی نیز با همکاری پایگاه انجمن اسلامی طی 7 هفته در 11 عنوان برنامه برای دانش آموزان برگزار شد.


وی افزود: 54 برنامه طرح تبلیغی نسیم بهشت، اجرای 10 نمایش خیابانی با موضوع اسمان آبی زمین پاک، برگزاری 41 اردوی تفریحی – آموزشی، 6 دوره آموزشی پیشگیری از رفتارهای پرخطر، ارائه 35 مشاوره فردی، برگزاری 30 مسابقه با شرکت 770 دانش آموز و 6 برنامه به مناسبت دهه کرامت در مدارس دخترانه از جمله برنامه های اجرایی در این پایگاهها بود.


معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به برگزاری دوره های مهارت زندگی شامل 5 کارگاه آپارتمان نشینی، 7 کارگاه مهارت نه گفتن، 6 دوره زیست محیطی و 3 دوره مدیریت خشم اشاره کرده و افزود: در قالب ارائه تسهیلات و تخفیفات مراکز تفریحی و ورزشی نیز بهره مندی از چند مجموعه ورزشی در 15 سانس و استفاده 160 نفر اختصاص یافت.
وی در پایان یادآوری کرد: طرح پایگاه های تابستانی مدارس با هدف انسجام و همبستگی اجتماعی، گسترش و تقویت حس خوداتکایی، توجه به کاهش و تفکیک زباله از مبدا در مدارس اجرا شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: