جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 11 شهريور 1395     
راه اندازی پایانه تاکسی زمزم

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، رییس سازمان تاکسیرانی شهر تهران در بازدید میدانی از سطح منطقه 17، ضمن ارزیابی عملکرد ناوگان تاکسیرانی این منطقه از راه اندازی پایانه تاکسی زمزم در آینده نزدیک خبر داد.

 میثم مظفر در بازدید از سطح منطقه 17 با اشاره به وجود ایستگاه متروی زمزم در محدوده منطقه گفت: با توجه به میزان ترددی که از این ایستگاه شاهد هستیم و نیازی که برای رفت و آمد شهروندان با ناوگان حمل و نقل عمومی احساس می شود، بر آن شدیم تا پایانه تاکسیرانی زمزم را تا پایان شهریورماه راه اندازی کنیم که در محور مترو –میدان ابوذر به شهروندان سرویس ارائه کنند.

رییس سازمان تاکسیرانی دسترسی به موقعیتهای تجاری و گردشگری سطح منطقه را ضروری دانست و افزود: برای اینکه دسترسی شهروندان به بازار مبل یافت آباد و آستان مقدس امامزاده حسن(ع) به سهولت انجام شود، بررسی های کارشناسی انجام شده تا خطوط تاکسی تلفنی در این محدوده اضافه شود .همچنین از مبداء پایانه تاکسیرانی متروی زمزم هم برای بازار مبل یافت آباد خط تاکسی راه اندازی می شود و به شهروندان خدمات ارائه کند.

مهندس میثم مظفر با تقدیر از توجه شهردار منطقه 17 به ارتقای فرهنگ ترافیکی شهروندان گفت: در بازدیدی که به همراه شهردار محترم و سایر مدیران مرتبط با حوزه از سطح منطقه داشتیم، پهلوگاه های تاکسی،آرم و خطوط و علائم مربوط به تاکسی ها به دقت رصد شد و منطقه در این زمینه توانست از نمره خوبی در حوزه ترافیکی برخوردار شود.شهردار محترم هم بر این حوزه تاکید داشتند و خرسندیم که ایشان در این خصوص عزم جدی دارند.

نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی یکی دیگر از موارد مورد تاکید رییس سازمان تاکسی رانی در نظارت دوره ایی بر عملکرد این سازمان بود که مظفر با اشاره به آن گفت:  تمهیداتی اندیشیده شده که در آینده نزدیک ناوگان تاکسیرانی منطقه 17 نوسازی و بهسازی شده و تمامی تاکسی های پیکان از خطوط تابعه این منطقه جمع آوری شده و خودروری نوساز شده به ناوگان اضافه شود.

مطابق با مصوبات جلسه ارزیابی عملکرد ناوگان تاکسیرانی منطقه 17، به زودی پایانه تاکسیرانی متروی زمزم به بهره برداری خواهد رسید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: