جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 شهريور 1395     
پروژه راه آهن عمان لغو نشده است

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، علیرغم تعویق پروژه شبکه ریلی شورای همکاری خلیج فارس (GCC) در ماه می 2016، پروژه راه آهن عمان همچنان در دستور کار قرار دارد.

 

در 24 اوت سال جاری نشستی به منظور معرفی شرکت جدیدی که مسئول این پروژه ریلی است برگزار شد. اکنون عمان ریل یک شرکت حمل و نقل تابع برای این پروژه است.

مهندسان این شرکت همچنان روی این پروژه ریلی کار می کنند که بخش مهمی از شبکه زیرساختی است که این کشور به موفقیت در ساخت آن نیاز دارد.

مدیر اجرایی Logistics Strategy، Nabil Al Bimani گفت: "جغرافیای عمان یکی از بهترین مکان های تجاری محسوب می شود. ما سه مورد از بهترین بندرگاه های دنیا را داریم و در تجارت نیز سابقه طولانی داریم. بنابراین ساخت عمان به عنوان یک مرکز تدارکات می تواند به نفع ما و سرمایه گذاران باشد چرا که این امر به ارتباط بهتر با خاورمیانه و شرق دور کمک می کند."

مدیر دفتر وزیر حمل و نقل و ارتباطات عمان، Mohammed Al Shuaili در ماه می 2016 اعلام کرد که این پروزه لغو نشده بلکه به تعویق افتاده است.

پروژه راه آهن عمان که به منظور ارائه خدمات حمل و نقل باری و مسافری طراحی شده، سه بندر اصلی عمان را به یک دیگر متصل خواهد کرد.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: