جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 مهر 1393     
مشکل تأمین دارودربرخی بیمارستان‌ها

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان های کشور گفت: در حال حاضر برخی بیماران برای تأمین داروی خود با مشکل روبرو شده اند و برخی از داروها در بیمارستان ها وجود ندارد که این موجب شده بیماران با مشکل روبرو شوند.

عابد فتاحی در گفت و گو با پانا، با اشاره به مشکلات تأمین دارو در برخی بیمارستان های کشور در پی اجرای طرح تحول سلامت اظهار داشت: با توجه به اینکه هم اکنون طرح تحول سلامت در بیمارستان های علوم پزشکی کشور در حال اجراست و در این طرح بیماران برای تأمین دارو به خارج از بیمارستان مراجعه نمی کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: با توجه به این مساله که بیماران به خارج از بیمارستان نمی روند، در گزارشاتی که داشته ایم برخی بیماران برای تأمین داروی خود با مشکل روبرو شده اند و برخی از داروها در بیمارستان ها وجود ندارد که این موجب شده بیماران با مشکل روبرو شوند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: خوشبختانه اجرای طرح تحول سلامت یکی از اقدامات مثبت وزارت بهداشت در سال جاری بوده که با حمایت های مجلس اعتبارات خوبی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد اما وزارت بهداشت باید اقدامات لازم را برای مدیریت صحیح اعتبارات انجام دهد تا با مشکل مواجه نشود.

وی اضافه کرد: از طرفی وزارت بهداشت باید برای تأمین داروهای مورد نیاز بیماران که در نظام ارجاع بیمارستان ها حضور می یابند، اقدامات لازم را انجام دهد تا بیمار برای تأمین دارو مجبور نشود که به بیرون از بیمارستان مراجعه کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: