جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 شهريور 1395     
کمیته اقتصادی هند پروژه های ارتقای ظرفیت حمل و نقل را تایید کرد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، کمیته امور اقتصادی هند 9 پروژه برای افزایش ظرفیت راه آهن در 9 ایالت با هزینه کلی 3.6 بیلیون دلار را تصویب کرد.

 

سه مورد از این پروژه ها شامل ساخت زیرساخت های مازاد در مسیر بمبئی-هاورا است. یک ریل راه آهن سوم در بخشی 132 کیلومتری بین کاراگپور و آدیتیاپور در جارکند ساخته می شود که به گفته کمیته امور اقتصادی هند اکنون با 122 درصد ظرفیت خود فعالیت می کند. این خط علاوه بر بار ترافیکی بالا، روزانه 36 قطار مسافربری را در هر مسیر دارد که شامل خدمات داخل شهری سریع نیز هست. قرار است این پروژه 220 میلیون دلاری طی چهار سال آینده تکمیل شده و ظرفیت مازاد 57 قطار در روز را فراهم سازد.

در بخشی 228.3 کیلومتری از مسیر بین Rajnandgaon در چتیسگر و ناگپور در ماهاراشترا نیز یک ریل راه آهن سوم ساخته خواهد شد که هزینه ای 326 میلیون دلاری خواهد داشت در حالی که ریل چهارم نیز در مسیری 206 کیلومتری بین Jharsuguda  و بیلاس پور ساخته خواهد شد.

در مسیر دهلی-بمبئی نیز ریلی سوم در مسیری 426 کیلومتری بین ماتورا و Bina  ساخته خواهد شد و این پروژه 990 میلیون دلاری به دو بخش تقسیم شده که قرار است هر بخش به ترتیب چهار و شش سال زمان ببرد.

این کمیته در آندراپرادش نیز پروژه شش ساله 557 میلیون دلاری را تصویب کرده است که درمسیری 287.7 کیلومتری از مسیر بین ویجیاوادا و Gudur  ریل سوم خواهد ساخت.

در Assam نیز راه آهنی ثانویه در مسیری 176 کیلومتری ساخته خواهد شد. هزینه این پروژه 385 میلیون دلار اعلام شده است و زمان تکمیل آن پنج سال خواهد بود.

هم چنین قرار است در بخش اصلی خط دهلی-چنای نیز راه آهن سومی ساخته شود که هزینه آن 357 میلیون دلار بوده و تکمیل آن پنج سال زمان خواهد برد.

و در آخر، مسیر 280 کیلومتری بین Itarsi و ناگپور از دو به سه ریل توسعه خواهد یافت. هزینه این پروژه نیز 431 دلار و زمان تکمیل آن پنج ساله است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: