جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 شهريور 1395     
احتمال حضور بازیگران «برادر» در سریال افشار

کارگردان سریال «برادر» گفت: بازیگران سریال «فروشگاه‌های بزرگ» به فراخوان قصه انتخاب خواهند شد و این احتمال وجود دارد تا همه بازیگرهای سریال «برادر» به فراخور قصه در این سریال حاضر شوند.

فارس: «جواد افشار» کارگردان سریال «برادر» که هم اکنون قرار است سریالی جدید را کارگردانی کند، گفت: سریال «فروشگاه‌های بزرگ» به تهیه کنندگی نعمت چگینی و نویسندگی آرش قادری در مرحله نگارش قرار دارد که طی صحبت‌ةایی که با چگینی داشتم، قرار است کارگردانی آن به عهده من باشد.

وی ادامه داد: هنوز فیلم‌نامه را نخواندم و به این دلیل که بعد از سه سریال «مادرانه»، «کیمیا» و «برادر» استراحت کافی نداشتم و نتوانستم در کنار خانواده‌ام باشم، تا پایان تعطیلات تابستان ترجیح می‌دهم استراحت کنم و از اول مهر ماه شروع به کار کنم.

کارگردان سریال «مادرانه» افزود: همیشه قصه سریال‌هایی که قرار است بسازم را در جایگاه یک مخاطب می‌خوانم و اگر دوست داشته باشم کارگردانی‌اش را می‌پذیرم و الان نیز منتظر کامل شدن چند قسکت از فیلم‌نامه هستم تا آن را بخوانم.

وی در ادامه بیان داشت: بازیگران این سریال نیز به فراخوان قصه انتخاب خواهند شد و معتقدم قصه، بازیگران  را به من نشان می‌دهد و همانطور که آقای چگینی گفتند این احتمال وجود دارد تا همه بازیگرهای سریال «برادر» به فراخور قصه در این سریال حاضر شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: