جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 شهريور 1395     
تسهیلات 20 میلیون تومانی با کارمزد 16 درصد برای متقاضیان تاکسی نو

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،  مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل همگانی و دبیر ستاد ملی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: در سال گذشته مصوبه ای برای نوسازی تاکسی های فرسوده از سوی دولت به تصویب رسید که در این راستا تسهیلات 20 میلیون تومانی با کارمزد 16 درصد برای متقاضیان در نظر گرفته شد.

سعید قیصر افزود: در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی تعداد 90 هزار دستگاه خودرو در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برای دستیابی به نوسازی ناوگان تاکسیرانی کلیه ارگان های ذیربط بایستی به صورت جمعی باهم همکاری داشته باشند تا به یک هدف مشترک دست یابند.

وی ابراز کرد: طبق پیش بینی های اولیه طرح نوسازی به صورت ماهانه بایستی 15 هزار دستگاه تاکسی نوسازی شود که متاسفانه تاکنون روند نوسازی به کندی پیش رفته و موفق به نوسازی این تعداد نشده ایم.

وی اظهار داشت: کلیه ارگان های فعال در زمینه حمل و نقل عمومی موظفند در روند نوسازی ناوگان حداکثر همکاری را داشته باشند و برای کند بودن روند نوسازی نمی توان خودروسازان یا بانک ها را مقصر دانست.

قیصر اذعان داشت: عدم توانایی مالی رانندگان باعث شده از طرح نوسازی استقبال نکنند زیرا که درصد اقساط با میزان درآمد تاکسیرانان شهری تناقض دارد و بنده در این خصوص به عنوان مدیرعامل اتحادیه از دولت گلایه ای دارم که بایستی بهره 16 درصدی را کاهش می داد و به یک عدد تک رقمی می رساند تا تاکسیرانان می توانستند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف سرمایه ملی و ذخایر زیر زمینی (بنزین) از مزایای طرح نوسازی است.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل همگانی و دبیر ستاد ملی معاینه فنی خودروهای سبک کشور در پایان اضافه کرد: به اعتقاد بنده واژه نوسازی برگرفته از توسعه و رونق اقتصادی و سلامت جامعه است و با رونق اقتصادی و تولید می توان به جامعه ای پویا دست یافت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: