جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 مهر 1393     
والیبال ایران کره جنوبی را شکست داد

تسنیم: تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار مرحله دوم بازی‌های آسیایی با نتیجه 3 بر یک کره جنوبی را شکست داد. بازی 2 تیم ایران و کره را می‌توان فینال زودرس و یک دیدار خارج از جدول از نامید. صعود هر 2 تیم به جمع 8 تیم برتر از پیش قطعی شده بود و تیم‌ها برای دفاع از قدرت خود در قاره آسیا به میدان رفتند.

کره‌ای‌ها پس از ناکامی در مسابقات قهرمانی جهان به دنبال مدال طلای بازی‌های آسیایی در خانه بودند و شاگردان اسلوبودان کواچ نیز که به نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان نرسیدند با تیم اصلی به اینچئون آمدند تا جای تنها جامی را که در فدراسیون والیبال خالی بود با قهرمانی بازی‌های آسیایی پر کنند.

بازیکنان ایران در ست‌های اول و دوم این دیدار با نتایج 25 بر 21، 25 بر 19 پیروز شدند. شاگردان پارک کی وون در ست اول حتی از ایران پیش بودند اما بازیکنان ایران با خونسردی و ارائه یک بازی منطقی و کم اشتباه در این 2 ست به پیروزی رسیدند. در ست سوم اما بازیکنان کره حملات بیشتری انجام دادند و توانستند 25 بر 23 به پیروزی برسند تا نخستین ست باخته ایران در بازی‌های آسیایی 2014 به نام میزبان ثبت شود. بازیکنان ایران تا پایان ست سوم 38 امتیاز از حمله، 5 امتیاز از دفاع، 3 امتیاز از سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند در حالی که بازیکنان کره 39 امتیاز از حمله، 3 امتیاز از دفاع، 3 امتیاز از سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آورده بودند.

در ست چهارم با زیاد شدن اختلاف امتیازات ایران، پارک کی وون، سرمربی پیشین تیم ملی ایران عصبی شد و همین موضوع، یک کارت زرد برای او داشت. تیم ایران در تکرار فینال مسابقات قهرمانی آسیا 2013 باز هم موفق به شکست کره شد. ست چهارم با نتیجه 25 بر 19 به سود ایران به پایان رسید.

در دیگر دیدار این مرحله تیم چین با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد. تیم ایران، فردا سه‌شنبه استراحت می‌کند تا برای بازی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات (چهارشنبه نهم مهرماه) آماده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: