جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 شهريور 1395     
تشکری هاشمی خبرداد:
برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری پایتخت در برج میلاد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز:سید جعفر تشکری هاشمی در جلسه ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره شهید رجایی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره که هر سال به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در کشور برگزار می شود، فرصت مغتنمی است تا از زحمات کارمندان و مدیران نمونه تقدیر و تشکر شود. 

وی با تاکید بر اینکه معتقدیم همه مدیران، كارمندان و كارگران شهرداري تهران نمونه هستند، افزود: بیش از 400 مدیر و کارمند نمونه شهرداری تهران روز شنبه ( 6 شهریور ماه ) طی مراسمی در برج میلاد پایتخت تجلیل خواهند شد. البته باید اعلام کنم که انتخاب تعداد محدودی از همکاران به عنوان افراد نمونه واقعا كار سخت و مشکلی بود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه کارمندان و مدیران شهرداری تهران اصلی ترین سرمایه ما هستند،افزود: بحمدلله توانسته ایم با یک برنامه ریزی مدون و کامل استعدادها و توانمندی های کارکنان را شناسایی و از آن در جهت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی مدیران و کارمندان سختکوش شهرداری نمونه و در خدمت رسانی به شهروندان پیش قدم هستند، تصریح کرد: خوشبختانه كاركنان معاونت ها، مناطق، شركت ها، سازمانها و واحد هاي مستقل در  گسترش فرهنگ مديريت جهادي در پایتخت خوش درخشيده اند.

تشکری هاشمی با اشاره به ویژگی های خاص این دوره از جشنواره افزود:گسترش فرهنگ تفکر جهادی و کار وخدمت شبانه روزی برای رفاه حال شهروندان در نهاد شهرداری تهران از اهداف اصلی انتخاب مدیران،کارمندان و افتخار آفرینان نمونه است.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تاکید کرد: نظم و انضباط اداری، اخلاق و رفتار سازمانی، جدیت و پشتکار در انجام وظایف محوله و مشارکت فعال در انجام پروژه های شهری در انتخاب همکاران نمونه توجه شده است.

تشكري هاشمي در پایان با بيان اينكه کارمندان و مدیران شاغل در شهرداری تهران به لحاظ تنوع کاری خود در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و خدماتی ؛ ارتباطات تنگاتنگی با شهروندان دارند، گفت: هم اکنون انگیزه خدمت به شهر و شهروندان در کارکرد تک تک آنان قابل مشاهده است و برهیچ کس پوشیده نیست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: