جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 مهر 1393     
اجرای طرح ساماندهی چرخ دستی ها در منطقه 12

 به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت حمل و نقل کالای تهران از اجرای طرح درب به درب ارسال محصولات در سراسر کشور خبرداد و گفت: طی سال جاری ارسال محصولات به تمام نقاط کشور و حتی خارج از کشور از طریق شرکت پیک بادپا محقق شده است .

غلامرضا ترابیان صبح امروز در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه شرکت پیک بادپا به منظور کاهش سفرهای درون شهری، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلاینده های زیست محیطی و ترافیک از سال 1374 آغاز به کار کرده است، گفت: با توجه به اقبال خوب شهروندان از سیستم حمل و نقل کالای شهری اکنون روزانه 12 هزار سفر به وسیله موتورسواران و وانت بارهای این شرکت انجام می شود .

وی با تاکید بر اینکه شرکت بادپا قویترین ناوگان موتوری حمل کالا در شهر تهران است، اظهاركرد: 3 هزار دستگاه موتورسیکلت و 15 هزار وانت بار ارسال محصولات و جابه جایی کالاها را در شهر تهران عهده دار هستند .

وی درخصوص اظهارنظر رییس اتحادیه تاکسی بار و پیک موتوری مبنی بر غیرمجاز بودن  عملکرد شرکت پیک بادپا نيز تصریح کرد: پیک بادپای شهر تهران دارای مجوز رسمی فعالیت بوده و قطعا اتهام نشر اکاذیب با تشویش اذعان عمومی با ادعای رییس اتحادیه تاکسی بار و پیک موتوری تهران پيگيري و با آن برخورد قضایی خواهد شد .

وی در ادامه تصریح کرد: پیک بادپا از سال 74 و به تدبیر شهردار وقت آغاز به کار کرد و پس از آن پیک های خصوصی گسترش یافتند که به منظور کنترل پیک های خصوصی اتحادیه تاکسی بار و کنترل پیک های موتوری نیز تاسیس شد .

به گفته ترابیان شخص مدعی در سالهای گذشته دو نمایندگی پیک بادپا را درشهر تهران داشته و سه سالی است که از مجموعه جدا شده است.

وي افزود: اظهارات ناپخته شخص مذکور بسیار سوال برانگیز است چرا که براساس ماده 9 قانون مدیریت حمل و نقل و سوخت مدیریت حمل بار در محدوده شهر برعهده شهرداری ها گذاشته شده است و تنها حمل بارهای جاده ای توسط وزارت راه و ترابری است .

ترابيان با تاکید بر اینکه ادعای فرار مالیاتی پیک بادپا از سوی رییس اتحادیه تاکسی بار و پیک موتوری افترایی بیش نیست گفت: براساس اسناد موجود از ابتدای سال 74 تا کنون تمامی مالیات این شرکت پرداخت شده و به طورقطع به ادعاهای کذب ایشان برخورد خواهد شد .

مدیرعامل شرکت حمل و نقل کالای تهران اظهارداشت: شرکت پیک بادپا از سال 74 تا سال 88 در ساختار سازمانی شهرداری تهران بوده که در سال 88 بنا به تدبیر شهردار تهران و به منظور کمک به معیشت پرسنل و کارکنان این شرکت ها ، شرکت تعاونی شهریار راه اندازی شد که بر این اساس 14 شرکت زیرمجموعه شهرداری با مصوبه شورای شهر به تعاونی شهریار پیوست . از این رو شرکت پیک بادپا همچنان ساختاری از شهرداری محسوب می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارسال محصولات در شهر تهران از طریق استفاده از فناوری های نوین والکترونیکی نیز محقق شده است، گفت: شهروندان می توانند با استفاده از سیستم های اینترنتی در فضای وب درخواست ارسال محصولات را ثبت و با صدور بارنامه از وضعیت ارسال آن با خبر شوند .

ترابيان از اجرای طرح درب به درب در سراسر کشور وحتی خارج از کشور خبرداد و گفت: طی سال جاری ارسال کالاهای هوایی امکان پذیر شده به طوری که شهروندان می توانند محصولات خود را از درب منازل به پیک تحویل داده و به اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور ارسال نمایند .

وی گفت: در اجرای طرح ارسال محصولات به خارج از کشور با شرکت آرامکس قرارداد بسته ایم که محصولات را به خارج از کشور ارسال کنیم . درعین حال در سطح کشور نیز نمایندگی های پیک بادپا را توسعه داده و اکنون در مراکز استانها نمایندگی رسمی پیک بادپا مستقر شده است . در عین حال با توجه به درخواست و تقاضای سایر استانها و شهرها گسترش و توسعه نمایندگی پیک بادپا در تمامی شهرها در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم تا پایان سال 94 در تمامی شهرهای کشور نمایندگی داشته باشیم .

وی از انعقاد قرارداد با فروشگاه شهروند خبرداد و گفت: باتوجه به امکان خرید اینترنتی از فروشگاه شهروند کالاهای مورد نیاز شهروندان در صورت خرید اینترنتی از طریق پیک بادپا ارسال می شود .

ترابیان در ادامه از اجرای طرح ساماندهی چرخ دستی های منطقه 12 خبرداد و گفت: 1200 نفر از صاحبان چرخ دستی های منطقه بازار ساماندهی شده اند که بر این اساس لباس چرخ دستی یک شکل و کارت شناسایی برای افراد صادر شده است .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: