جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 شهريور 1395     
امضای قرارداد برای تامین قطارهای جدید متروی بروکسل

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، اپراتور حمل و نقل عمومی شهر بروکسل (MIVB/STIB) قراردادی 12 ساله را برای تامین قطارهای متروی بروکسل با CAF امضا کرد.

این شرکت سازنده قطارها بر اساس قرارداد امضا شده و دوره ای 12 ساله تعداد 43 دستگاه قطار را برای متروی بروکسل تامین خواهد کرد. این قرارداد ارزشی بالغ بر 353 میلیون یورو داشته و شامل گزینه ای برای سفارش 47 قطار مازاد در این دوره دارد. این قطارهای جدید به آخرین تکنولوژی ها مجهز خواهند بود.

MIVB بزرگ ترین اپراتور حمل و نقل عمومی شهری در بلژیک است و شبکه ای وسیع از حمل و نقل عمومی را مدیریت می کند که شامل شبکه متروی بروکسل به همراه خدمات تراموا و اتوبوسی است است که طی سال های اخیر با افزایش سالانه مسافر مواجه شده است.

CAF در سال 2014 تعداد 15 قطار مترو را برای بروکسل تامین کرد که در سال 2009 تعداد 6 قطار دیگر نیز به این قرارداد اضافه شد. این قطارها از آن زمان در خطوط 1 و 5 شبکه متروی پایتخت بلژیک استفاده می شوند.

این قطارهای جدید بخشی از برنامه مدرن سازی متروی بوکسل هستند. این قطارها ابتدا در خطوط 1 و 5 و در مراحل محتلف به بهره برداری خواهند رسید. اولین سری این قطارها در سال 2019 تحویل خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: