جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 شهريور 1395     
اعزام ۵۰۰ خبرنگار به راهپیمایی اربعین

مسئول بسیج رسانه با بیان اینکه قرارگاه رسانه‌ای در ایلام و خرمشهر به منظور خدمات به اصحاب رسانه که از جاده‌های این استان‌ها عبور می‌کنند راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این قرارگاه خدمات اینترنتی و استودیو برای ارتباط مستقیم با ماهواره وجود دارد.

فارس: مسعود بصیریدر درباره اقدامات و برنامه‌های ویژه برای اهالی رسانه جهت راهپیمایی اربعین حسینی گفت: طبق سنوات گذشته که نشان داده‌ایم راهپیمایی اربعین یکی از موضوعات مهم برای بسیج رسانه است و تسهیلاتی را جهت اعزام خبرنگاران و اصحاب رسانه قائل شده‌ایم قرار است در سال جاری نیز حمایت را ادامه دهیم.


وی با بیان اینکه بسیج رسانه برای راهپیمایی اربعین در قالب اعزام کاروان‌های مختلف و تسهیل اعزام آنان به عراق اقدامات ویژه‌ای را در نظر دارد، افزود: اعزام خبرنگاران جهت پوشش مراسم اربعین حسینی و همچنین تولید محصولات فرهنگی بر روی نرم‌افزار «سلام» بخشی از برنامه‌های ویژه بسیج رسانه است.

مسئول بسیج رسانه خاطرنشان کرد: سال گذشته ستاد مرکزی بسیج رسانه 200 خبرنگار را از رسانه‌های مختلف برای پوشش مراسم راهپیمایی اربعین به عراق اعزام کرد و تسهیلاتی را نیز برای آنان فراهم آورد ضمن اینکه در سال 93 نیز 160 خبرنگار در مراسم اربعین حضور داشتند.

وی تأکید کرد: برنامه‌ریزی ستاد مرکزی بسیج رسانه اعزام و ارائه تسهیلات برای 500 خبرنگار جهت اربعین حسینی است که در این راه قرار است اولویت خاصی را برای عکاسان خبری در نظر بگیریم.

بصیری افزود: قرار است امکانات اینترنتی خاصی نیز برای افرادی که در طول مسیر خانواده خود را گم کرده‌اند فراهم شود.

مسئول بسیج رسانه با اشاره برگزاری مسابقه عکاسی ویژه اربعین در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال 94 بیش از 12 هزار اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که قرار است در سال جاری نیز این مسابقه برگزار و به 100 اثر برگزیده جوایزی اهدا شود.

وی گفت: ستاد بسیج رسانه در نظر دارد قرارگاه رسانه‌ای ویژه‌ای را در شهر ایلام به منظور خدمات به خبرنگارانی که از جاده‌های این استان عبور می‌کنند ارائه دهد ضمن اینکه در این قرارگاه ارائه خدمات اینترنتی و استودیوی اختصاصی برای ارتباط مستقیم با ماهواره در نظر گرفته شده است. همچنین در نظر داریم چنین خدماتی را نیز در خرمشهر برای اهالی رسانه فراهم کنیم.

مسئول بسیج رسانه درباره ارائه تسهیلات ویژه به اهالی رسانه خارج از ایام اربعین جهت اعزام به عتبات عالیات گفت: برای خبرنگاران تسهیلات ویژه‌ای نظیر وام و انجام هماهنگی‌های لازم جهت سفر زیارتی به عتبات عالیات در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه برای اربعین سال 95 تعدادی پوستر ویژه زائرینی که کوله با خود حمل می‌کنند تهیه کرده است، گفت: این پوسترها حاوی مطالب و احادیثی از امام حسین (ع) درباره سبک زندگی اسلامی، تأمین معاش و برخورد با مردم آماده شده که بر روی کوله‌پشتی و سینه‌های زائران نصب خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: