جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 31 مرداد 1395     
گریم عجیب پانته‌آ بهرام

پانته آ بهرام به عنوان تنها بازیگر زن در نمایش «افسون معبد سوخته» به ایفای نقش خواهد پرداخت.
مهر: کمپانی تئاتر امید ایران که چندی قبل پیش تولید نمایش «افسون معبد سوخته» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی کیومرث مرادی را آغاز کرده است، اولین بازیگر خود را شناخت و پانته آ بهرام به عنوان تنها بازیگر زن نمایش با این کمپانی همکاری خواهد کرد. او تنها بازیگری است که در اجرای ۱۶ سال پیش نیز حضور داشته است و دو بازیگر مرد این نمایش نیز تغییر خواهند کرد.
 
 پانته‌آ بهرام


پانته‌آ بهرام برای بازی در نمایش «افسون معبد سوخته» در سال ۱۳۷۹ جایزه بهترین بازیگری زن را از جشنواره فجر دریافت کرد. همچنین در همان جشنواره جایزه بهترین کارگردانی به کیومرث مرادی و بهترین نمایشنامه به نغمه ثمینی رسید. این نمایش در سال ۱۳۸۰ در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر اجرا شد و با نقدهای مثبت هنرمندان، منتقدان و روزنامه نگاران همراه بود.

آخرین نمایش اجرا شده کیومرث مرادی در ایران دو سال پیش به نام «شکلک» در تالار شمس (اکو)  روی صحنه رفت که پانته آ بهرام نقش اصلی این نمایش را نیز به عهده داشت.

«افسون معبد سوخته» از اواسط مهر ماه ساعت ۲۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت و این اولین باری است که کیومرث مرادی در این تماشاخانه اجرا می رود. با تکمیل شدن بازیگران این نمایش به زودی تمرین‌های آن نیز شروع خواهد شد.

 پیام فروتن (طراح صحنه) و ندا نصر (طراح لباس)، مرادی را در این نمایش همراهی خواهند کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: