جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 31 مرداد 1395     
چرا دستمزد بازيگر «عاشقانه» يك ميليارد شد!

کارگردان سریال «عاشقانه» گفت: به‌مدت پنج‌ماه گلزار در اختیار پروژه است و باید رقم قرارداد وی را بر این اساس حساب کرد.

صبا: کارگردان سریال «عاشقانه» در رابطه با پیشنهاد یک‌میلیاردی این اثر نمایشی به محمدرضا گلزار گفت: نرخ‌های بازیگران افزایش زیادی پیدا کرده است در این ارتباط نمی‌توانم صحبت کنم، اما به‌مدت پنج‌ماه این بازیگر در اختیار پروژه است و باید رقم قرارداد وی را بر این اساس حساب کرد.

این فیلمساز با اعلام این‌که در حال حاضر تنها با طرح کلی «عاشقانه» روبه‌رو هستند و نگارش فیلمنامه این سریال هنوز به پایان نرسیده است، گفت: پیش‌تولید غیررسمی این سریال به‌تازگی آغاز شده است و بیش از ۴۵روز هم طول خواهد کشید. خوشبختانه موفقیت سریال«شهرزاد» باعث شده که با حساسیت‌های زیادی روند تولید این اثر را به جلو هدایت کنیم و با استراتژی موثر و مشخص فعالیت خودمان را آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۷صفحه از فیلمنامه سریال«عاشقانه» توسط نویسندگان به رشته تحریر درآمده است، گفت: چون حساسیت روی ساخت این سناریو بالاست، خیلی محتاطانه و با وسواس کار را پیگیری می‌کنیم. حساسیت تولید این اثر به‌قدری بالاست که در انتخاب بازیگران و به‌ویژه نگارش فیلمنامه تامل زیادی می‌کنیم تا ماحصل این اثر خوب از آب درآید.

این کارگردان با اشاره به این‌که ساخت آثار نمایشی در شبکه نمایش خانگی از فرمول‌های پیچیده‌ای نسبت به تلویزیون و سینما برخوردار است، گفت: بعد از موفقیتی که «من سالوادور نیستم» در گیشه سینماها کسب کرد، خیلی سختگیرتر شدم. ولی مدیوم تلویزیون، تئاتر، سینما یا شبکه نمایش خانگی تفاوت آن‌چنانی برایم ندارد، اگر با موقعیت خوب و حرفه‌ای در کنار تجربه‌گرایی مواجه شوم حتما به‌سمت ساخت آن خواهم رفت.

هادی با اعلام این‌که مردم در حال حاضر به شبکه نمایش خانگی روی خوش نشان داده‌اند، گفت: کارگردانی من به‌لحاظ ساختاری در مدیوم‌های نمایشی تغییری نمی‌کند، تنها فرق آن در قصه و فیلمنامه است که چه طراحی و دکوپاژی را برای باید آن لحاظ کنم، تنها شاید زمانی که عوامل و فیلمنامه از کیفیت بالایی بهره می‌برند، نتیجه موفقیت‌آمیزی از ساخت اثر مربوطه حاصل شود.

کارگردان «من سالوادور نیستم» با اعلام این‌که موفقیت «شهرزاد» به نفع جامعه هنرمندان است، گفت: باید به تمام عوامل این سریال تبریک گفت، موفقیت آنها سبب شده تا سرمایه‌گذاران بیشتری وارد عرصه تولید آثار نمایشی شوند، این اتفاق موجب اشتغالزایی همکارانم می‌شود. همچنین وقتی که سرمایه‌گذار وارد این عرصه شد باید اثری بسازیم که مورد توجه همگان قرار بگیرد، پیام انسانی داشته باشد و در کنار تمام این فاکتورها سودآور هم باشد تا سرمایه‌گذار از حضور در سینما فرار نکند.

وی با اعلام این‌که هنوز اسم نهایی این سریال انتخاب نشده و فعلا با همین نام «عاشقانه» آن را صدا خواهیم کرد، تصریح کرد: پنج الی ۶ اسم پیشنهادی را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده‌ایم تا در ابتدا بدانیم کدام‌یک از اسم‌ها تائید می‌شود، پس از آن حتما نام نهایی فیلم را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره نقش‌آفرینی یکتا ناصر در سریال «عاشقانه» گفت: وی در این اثر نقش‌آفرینی نمی کند و تاکنون تنها با یک بازیگر به توافق رسمی دست پیدا کردیم که به‌زودی نام آن را اعلام خواهیم کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: