جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 مهر 1393     
همزمان با عید قربان ،جایگاه عرضه و ذبح دام بهداشتی در منطقه 21 برپامیشود

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون زیست محیطی و خدمات شهری منطقه 21 از برپایی جایگاه عرضه و ذبح دام بهداشتی در این منطقه همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان خبر داد.

مهندس امیر حسین جابر انصاری معاون زیست محیطی و خدمات شهری منطقه ضمن اعلام این خبر گفت : طبق روال سنوات گذشته محلی برای عرضه دام بهداشتی و ذبح آن در انتهای بلوار شاهد غربی نرسیده به بزرگراه آزادگان در نظر گرفته شده است .

وی افزود : در این محل تمهیداتی از قبیل آسفالت ، محوطه سازی و مسقف سازی با سازه های سبک و بخش بندی برای نگهداری دام ، در نظر گرفته شده و همچنین اکیپی از دامپزشکان زیر نظر سازمان دامپزشکی ، برای نظارت بر ذبح دام ها و همچنین معاینه لاشه برای حصول اطمینان از سلامت آن مستقر خواهند بود .

مهندس جابر انصاری در ادامه با اشاره به برپایی غرفه فرهنگی در جوار جایگاه عرضه دام بهداشتی بیان داشت : همزمان با روز عید سعید قربان غرفه فرهنگی برای کودکان با محوریت تفکیک پسماند از مبداء با اجرای برنامه های فرهنگی ، مسابقه ، آموزش شهروندی ، سامانه نشاط ، موسیقی و پذیرایی در نظر گرفته شده است .

این مقام مسئول همچنین اظهار داشت : در سال گذشته در این جایگاه حدود 350 رأس دام به مردم عرضه شد که از این تعداد 70 درصد آن در همان محل ذبح شد و طبق برآوردها پیش بینی میشود امسال در حدود 500 الی 600 رأس دام به متقاضیان عرضه شود .

معاون زیست محیطی و خدمت شهری منطقه 21 در پایان تصریح کرد : برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان و متقاضیان دام ، بخش ذبح و کشتار توسعه داده شده و اگر افرادی خواستار ذبح باشند در همان محل این کار بصورت کاملا بهداشتی و زیر نظر دامپزشک انجام خواهد شد .

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: