جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 31 مرداد 1395     
توضیحات علم‌الهدی درباره دست‌بوسی مردم

روز گذشته پخش فيلمي از آيت‌ا... علم الهدي در شبكه‌هاي مجازي خبر‌سازشد. كليپي از آيت‌ا... علم‌الهدي منتشر شده كه در آن مردم جلو مي‌آيند و دست آيت‌ا... علم الهدي را مي‌بوسند

روزنامه آرمان: روز گذشته پخش فيلمي از آيت‌ا... علم الهدي در شبكه‌هاي مجازي خبر‌سازشد.
 
كليپي از آيت‌ا... علم‌الهدي منتشر شده كه در آن مردم جلو مي‌آيند و دست آيت‌ا... علم الهدي را مي‌بوسند كه با مراجعه به سايت امام جمعه مشهد در ۱۷ اسفند سال گذشته توضيحاتي درباره اين كليپ درج شده كه به اين شرح است:«هيچ اجبار و الزام و جوسازي براي وادار كردن مردم به بوسيدن دست آيت‌ا... علم الهدي وجود ندارد و افرادي كه اقدام به اين عمل مي‌كنند از روي علاقه شخصي خود اين كار را انجام مي‌دهند. و تبختر و خرسندي در آيت‌ا... علم الهدي در واكنش به اين اقدام مردم وجود ندارد.
 
آيت‌ا... علم الهدي هيچ گونه رضايت و علاقه‌مندي نسبت به اين كار ندارد و تا بتواند افراد را از اين برخورد نهي مي‌كند.
 
وقتي اين كليپ را به خود ايشان نشان داديم و از ايشان پرسيديم كه چرا ممانعت نمي‌كرديد تا افراد جلو بيايند ودست ببوسند، گفت: ابتدا ممانعت مي‌كردم و دستم را مي‌كشيدم. اما وقتي به منزل مي‌رفتم درد زيادي شانه و كتفم را مي‌گرفت، چون با ممانعت من افراد اصرار بيشتري به اين كار مي‌كردند و با زور دستم را به طرف خود مي‌كشيدند. حتي يك شب از شدت درد خوابم نبرد.
 
جلسات بعد به تيم حفاظت گفتم تا جلوي افرادي كه مي‌خواهند دست مرا ببوسند بگيرد. و آنها نيز با وجود حسن نيت برخورد حفاظتي با مردم مي‌كردند و موجب ناراحتي و دلخوري آنان مي‌شد. لذا بلافاصله از ايشان نيز رفع درخواست كردم. و تنها راهي كه داشتم اين بود كه در مقابل اصرار افراد براي بوسيدن، دستم را نكشم و فقط رها كنم.»



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: