جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 مرداد 1395     
علی انصاریان «هتل دار» شد

محمدرضا بردبار کارگردان جوان سینما ضمن توافق با علی انصاریان و پویا امینی مشغول بازنویسی نهایی فیلمنامه «هتل دار» است.

برنا: محمدرضا بردبار کارگردان «هتل دار» با اعلام اینکه نگارش این سناریو به روزهای پایانی خودش نزدیک می شود، گفت: همزمان با بازنویسی نهایی این سناریو با پویا امینی و علی انصاریان برای ایفای نقش های اصلی این اثر به تهیه کنندگی جعفر پهلوان به توافق اولیه دست پیدا کردم.

وی در ادامه اضافه کرد: پیش تولید رسمی و جدی این اثر هنوز آغاز نشده است. فیلمنامه «هتل دار» در ژانر پلیسی جنایی نوشته شده است ، این فیلمنامه را سال 89 نگاشته بودم و پروانه ویدیویی تولید آن را دریافت کرده بودم که متاسفانه شرایط برای ساخت آن مهیا نشد.

وی با اعلام اینکه پس از چند سال وقفه که در ساخت «هتل دار» رخ داد به دنبال تعویض پروانه ساخت آن از فیلم ویدیویی به سینمایی هستم، گفت: پس از بازنویسی های نهایی اقدام به درخواست سینمایی دارد و سریعا تولید فیلم را اغاز خواهم کرد.

همزمان با روند بازنویسی«هتل دار» و پیش تولید اولیه بردبار به همراهی پویا امینی فیلم کوتاهی را به نام "بازپرسی یک قتل" برای جشنواره فیلم پلیس و جشنواره فیلم پلیس مسکو دارند آماده می کنند که در این فیلم کوتاه علی انصاریان نیز ایفای نقش میکند
نویسنده فیلم کوتاه بازپرسی یک قتل افسون شکاری می باشد که شکاری از نمایش نویسان و کارگردان تئاتر مدرسه سه نقطه است.
عوامل فیلم کوتاه بازپرسی شامل کارگردان: محمدرضا بردبار، نویسنده: افسون شکاری، برنامه ریز دستیار کارگردان: امید راد، منشی صحنه : مونا علامه امیری، طراح صحنه و لباس . ژاله زکی زاده ، طراح جلوه های ویژه:سعادت بستام، عکاس و تصویر بردار پشت صحنه: داود بهمن،  مدیر تولید: ایمان یزدی و تهیه کنندگی این فیلم کوتاه نیز بر عهده جعفر پهلوان نشان است که حسین پهلوان نشان مشاور کارگردان در هر دو پروژه فیلم سینمایی و فیلم کوتاه است .
 
در کنار مرحله پیش تولید فیلم بلند، فیلم کوتاه بازپرسی تا ده شهریور مقابل دوربین می رود و زمان تولید این فیلم کوتاه چهار روز است و به مدت 20 روز نیز تدوین و کارهای فنی آن طول می کشد.
 
به گفته بردبار باید تا 31 شهریور فیلم کوتاه را هم به جشنواره ها برساند و هم به وزارت فرهنگ ارشاد تا امتیاز لازمه از مجوز کارگردانی را بگیرد و از هفته اول مهر پیش تولید سینمایی را آغاز کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: