جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 مرداد 1395     
بهبود اشتغال بومی‌ها در پارس جنوبی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جامعه کارگری به نشاط نیاز دارد، گفت: بهبود اشتغال بومی‌ها در پارس جنوبی در دستور کار است.

مهر: علی ربیعی چهارشنبه‌شب در همایش تشکل‌های کارگری جنوب استان بوشهر در جم اظهار داشت: گام‌های بسیار خوبی در استان بوشهر برای توسعه بخش صنعت و بهبود وضعیت اشتغال صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر دارای ظرفیت‌های صنعتی بالایی هستند، ادامه داد: اتحاد و همدلی و انسجام بسیار خوبی در شهرستان جم وجود دارد این نوید آینده بسیار خوب می دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، خاطرنشان کرد: کارگران در خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند و باید توجه ویژه‌ای به این قشر صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فقر یکی از اهداف دولت دکتر روحانی است، افزود: در دولت تدبیر و امید، مبارزه با فساد هیچگاه تمام نمی شود و اقدامات ویژه‌ای در این زمینه اجرا می‌شود.

ربیعی با بیان اینکه کارگران در اوایل انقلاب و همچنین در زمان جنگ نامی ماندگار از خود به یادگار گذاشتند، اضافه کرد: زندگی کارگری، زندگی سختی است و در این دولت، توانستیم کف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را ٣٠ درصد افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور بر افزایش امنیت شغلی تاکید ویژه‌ای دارد، افزود: خودم را وزیر بیکاران می‌دانم و بر توسعه اشتغال و افزایش امنیت شغلی حساسیت ویژه‌ای دارم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مردم و مسئولان شهرستان جم بر ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در جم تاکید ویژه‌ای دارند و این درمانگاه در پنج هزار متر زمین در شهر جم احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری به نشاط نیاز دارد خاطرنشان کرد: ورزش برای جامعه نشاط آور است در زمینه احداث مجموعه ورزشی کارگری در جم که مورد درخواست نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس است بررسی و مطالعه انجام می‌شود و تلاش می کنم که این کار صورت بگیرد.

ربیعی از تلاش برای توسعه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی خبر داد و افزود: شرکت های نفتی منطقه ملزم می شوند حداقل ۵۰ درصد نیروی بومی جذب کنند.

وی با اشاره به صحبت های عنوان شده در همایش مسئولیت‌های اجتماعی عسلویه توسط استاندار و نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس، بیان کرد: مصوبه ای تدوین می شود که بر اساس آن اشتغال از ۵۰ تا  ۷۰ درصد جوانان بومی استان در مشاغل صنعت نفت الزام آور است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: