جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 مرداد 1395     
عرضه تک‌نرخی بنزین مانع بروز تخلف می‌شود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،  مصوبه روز گذشته (دوشنبه) این کمیسیون درباره نحوه عرضه بنزین نهایی نیست زیرا این مصوبه باید در کمیسیون اصلی و صحن نیز بررسی شود بنابراین احتمال ارائه پیشنهادهایی در این زمینه وجود دارد.

اسدالله قره خانی ، درباره مصوبه روز گذشته (دوشنبه، ٢٥ مردادماه) کمیسیون انرژی مجلس در مخالفت باعرضه تک‌نرخی بنزین یادآوری کرد: هم اکنون واردات بنزین حجم زیادی ندارد، حدود ٩ میلیون لیتر است که با بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس این نیاز نیز برطرف می‌شود و ايران در فهرست صادرکنندگان بنزین قرار می‌گیرد.

وی بابیان این‌که عرضه تک‌نرخی بنزین مانع بروز تخلف می‌شود، افزود: عرضه بنزین به شکل تک‌نرخی برای همه تک‌نرخی ارجحیت دارد و تا حدودی جامعه نیز خود را با این وضع انطباق داده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی با یادآوری این مطلب که مصوبه کمیسیون مستقیم برای صحن ارسال نمی‌شود، گفت: مصوبه کمیسیون انرژی درباره عرضه بنزین به کمیسیون اصلی و پس از آن به صحن می‌رود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی از احتمال ارائه پیشنهاد یا حذف درباره مصوبه بنزینی نیز سخن گفت و افزود: این احتمال وجود دارد که پیشنهادهای ارائه شود ازاین‌رو بنده که دیدگاه ام مبنی بر عرضه تک‌نرخی بنزین است می‌توانم در کمیسیون اصلی یا در صحن پیشنهاد را مطرح کنیم و دفاعیه لازم نیز شکل گیرد زیرا این از اختیارات نمایندگان است.

کمیسیون انرژی در نشست روزگذشته (دوشنبه) بند «ح» لایحه اصلاح قانون بودجه ٩٥ را در دستور کار قرار داد که عرضه تک نرخی بنزین رای نیاورد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: