جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 مرداد 1395     
بهبود وضعیت آسفالت ایستگاه ­های BRT شهر تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از استفاده از 4 راهکار فنی برای بهبود وضعیت آسفالت ایستگاه ­های BRT شهر تهران خبر داد.

 

علیرضا جاوید با اشاره به وضعیت نامطلوب اسفالت در برخی ایستگاه­ های BRT ادامه داد: از موضوعات جدیدی که در حوزه نگهداشت شهر تهران با آن روبه­ رو هستیم، جمع شدن آسفالت در ایستگاه ­های BRT است. وزن سنگین این اتوبوس ­ها و تردد بیش از اندازه آنها در یک مسیر خاص؛ باعث شده تا معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در زمینه زیرسازی و روسازی آسفالت این ایستگاه ­ها بررسی­ های دقیقی انجام دهد .

به گفته وی ، بررسی­ های انجام شده درنهایت منجر به اتخاذ چهار راهکار فنی برای بهبود وضعیت آسفالت ایستگاه­ های BRT شده است.

معاون شهردار تهران در تشریح چهار راهکار فنی بهبود وضعیت زیرسازی ایستگاه ­هایBRT یادآور شد: استفاده از آسفالت‌های پلیمری، استفاده از آسفالت RCC  که به بتن آسفالتی نیز معروف است، استفاده از قطعات بتنی پیش‌ساخته  درزیرسازی ایستگاه‌های BRT و استفاده از بتن و یک لایه آسفالت روسازی به صورت درجا و روکش آسفالتی چهار راهکار موردنظر بوده است.

جاوید در عین حال اظهارکرد: در حال حاضر 90 درصد از برنامه­ های مدیریت شهری در حوزه کیفیت آسفالت معابر و بزرگراه ­های شهر تهران محقق شده ­است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: