جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 مهر 1393     
سانحه برای بازیگرکودک/تصاویر

 

مهر: علی قوی‌تن کارگردان و تهیه‌کننده سینما با بیان این که رضا کثیریان فر بازیگر اصلی فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» به دلیل بروز سانحه در معدن دچار حادثه شده است، گفت: خوشبختانه وضعیت فعلی این بازیگر که نقش کودک داستان را بازی می کرد رو به بهود است و به زودی می توانیم این فیلم را جلوی دوربین ببریم.
 

وی ادامه داد: داستان این فیلم درباره یک معدن است به همین دلیل بیشتر سکانس های آن در یک معدن فیلمبرداری شده است. با توجه به اینکه کار در شرایط معدن برای کودکان بسیار سخت است از ابتدا تصمیم گرفتیم تا فیلمبرداری این فیلم را در شرایطی ادامه دهیم تا بازیگران که اکثر کودک بودند کمتر از 6 ساعت در روز کار کنند.

کارگردان فیلم «نسکافه داغ داغ» با تاکید اینکه بازی در فضای معدن کار بسیار دشواری است، بیان کرد: ایجاد شرایط خاص برای حضور بازیگران در این فیلم سبب شد تا فیلمبرداری «آسمان آبی مادرم» بیش از 3 ماه به طول انجامد. در حال حاضر تنها 2 سکانس از فیلم باقی مانده که به دلیل شرایط فعلی، فیلمبرداری تا 15 روز دیگر به تعویق افتاده است.

قوی تن که اشاره دقیقی به چگونگی سانحه رخ داده در معدن نکرد، در پایان گفت: حال بازیگر فیلم خوب است و به زودی به شرایط مناسب باز می گردد. متاسفانه این فیلم سینمایی به بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان نمی رسد.

از جمله عوامل این فیلم سینمایی می توان به علی قوی تن نویسنده، کارگردان و تهیه کننده، شهاب نوروزیان مدیر فیلمبرداری، احمد صالحی صدابردار، رحیم مهدی خان طراح چهره پردازی اشاره کرد.

در «آسمان آبی مادرم» بازیگرانی چون فروغ امجدی، رضا کثیریان فر، حسین محمدیان، محمد رضا خیری، کمال جوادیان، روح الله شهادتی، محمود مرتضائی، خلیل روشنایی، امیرحسین روشنایی،علی مرادی، ابوالفضل شکاری، ولی الله محروق، ابوالفضل مهدی فر، عرفان فدائیان، محمد علی علی برز، مهدی بنائیان، بهروز شکاریان، علی کثیریان نژاد، دانیال باباخانیان، امیر حسین  بینائی باشی، محمد جواد تکاوری، محمد جواد بنائیان، محمد رضا خیبریان، حامد کثیریان، یوسف لالائیان، حسن کیانی، هاشم علی برز حضور دارند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: