جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 مرداد 1395     
توسعه پارکینگ های عمومی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 از اعطای تسهیلات ویژه برای تامین پارکینگ های عمومی در منطقه در قالب تخفیف عوارض به همراه مجوز ساخت تالار و واحدهای تجاری خبر داد.

 

رضا زلفی ضمن اعلام این خبر توسعه پارکینگ های عمومی را از جمله برنامه های در دستور کار مدیریت شهری منطقه عنوان کرد و افزود: معضل کمبود پارکینگ با توجه به بافت فرسوده، تراکم بیش از حد جمعیت، وجود معابر کم عرض و افزایش وسایل نقلیه شخصی به یکی از چالش های پیش روی مسئولین منطقه تبدیل شده است که چاره اندیشی آن مستلزم ارائه تسهیلات و جلب مشارکت شهروندان می باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای احداث پارکینگ، رفع این مشکل را علاوه بر اعمال تدابیر مدیریت شهری نیازمند عزم جدی و مشارکت مردم دانست و تصریح کرد: این منطقه آمادگی دارد با ارائه تسهیلات و امتیازات ویژه از ظرفیت بخش های خصوصی به منظور احداث و توسعه پارکینگ های عمومی استفاده کند.

وی افزود: بسته تشویقی برای احداث پارکینگ به شهروندانی که زمین دارند یا می توانند به نحوی با تغییر کاربری مسکونی به خدماتی زمین تامین کنند با مراجعه به دفتر شهردار، حوزه شهرسازی و یا معاونت حمل و ونقل و ترافیک در نظر گرفته شده است.

زلفی مشارکت در ساخت پارکینگ را سرمایه گذاری مناسب و پر بازده برشمرد و یادآور شد: اعطای تسهیلات در قالب تخفیف عوارض، صدور مجوز برای ساخت تالار در طبقات فوقانی، تجاری در طبقات میانی و پارکینگ در طبقات زیرین از جمله حمایت های منطقه برای رونق ساخت پارکینگ می باشد و کمک شایانی به رفع ترافیک و حفظ ایمنی عابران و وسائط نقلیه خواهد کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: