جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 مرداد 1395     
ابوالفضل پورعرب در «روزهای بی قراری»

فاز چهارم تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «روزهای بی قراری» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی در شمال کشور فردا ۲۵ مرداد به پایان می رسد.
مهر: امیرحسین شریفی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «روزهای بی قراری» درباره روند تولید این سریال به خبرنگار مهر گفت: این روزها تصویربرداری فاز چهار در ارتفاعات منطقه کوهستانی روستای لزیر توسط رسول خدابنده لو در حال انجام است و الهام حمیدی به همراه چند بازیگر بومی مازندران جلوی دوربین رفته اند.
 
روزهای بی قراری 


وی افزود: ضبط سکانس های مربوط به شمال کشور تقریبا به انتها رسیده و ما فردا ۲۵ مرداد کارمان در این منطقه به پایان می رسد و برای آغاز تصویربرداری فاز ۵ به منطقه پرند تهران خواهیم رفت. در مجموع ۹۰ درصد این سریال جلوی دوربین رفته و فاز آخر با بازی ابوالفضل پورعرب، سارا صوفیانی و کامران تفتی دو روز دیگر شروع می شود.

شریفی با اشاره به اینکه «روزهای بی قراری» علاوه بر تهران در همدان، اصفهان و مازندران نیز ضبط شده است، بیان کرد: ما طبق صحبت های اولیه ای که داشتیم در این سریال از همه گویش ها استفاده کردیم و با بازیگران مطرح هر استان نیز همکاری داشتیم. تا کنون ۷۸۰ دقیقه از کار توسط پرهام وفایی به تدوین رسیده و محمدمهدی گورنگی این روزها در حال ساخت موسیقی است.

این تهیه کننده با ذکر اینکه حسین غفاری به عنوان صدابردار، ماکان رضایی پور دستیار کارگردان، شاهرخ شریفی صداگذار و جعفر صمدی مدیر تولید در این پروژه حضور دارند، گفت: سریال «روزهای بی قراری» به سفارش معاونت سیمای استان ها تولید شده و اوایل پاییز برای پخش در یکی از شبکه های سراسری آماده نمایش می شود.

وی در پایان گفت: پژمان بازغی، سارا صوفیانی، الهام حمیدی و با حضور ابوالفضل پورعرب به همراه تعداد دیگری از بازیگران سینما و تلویزیون چهره هایی بودند که جلوی دوربین این مجموعه تلویزیونی رفته اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: