جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 مرداد 1395     
ایستگاه های اتوبوس سن دیگو بازسازی می شوند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شهری سن دیگو (MTS) همچنان در حال ارتقای سیتسم حمل و نقل این منطقه است و به تازگی 600 سایه بان ایستگاه اتوبوس جدید و بیش از 1800 نیمکت را در سراسر سن دیگو نصب کرده است.

 

این اصلاحات پس از سرمایه گذاری های عظیم (54 میلیون دلار) در تجهیزات اتوبوسی جدید در South Bay و  East County و برنامه پنج ساله بازسازی سیستم تراموا (660 میلیون دلار) اعمال می شوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری سن دیگو، Paul Jablonski گفت: "این اقدام گامی دیگر در جهت مدرن سازی سیستم حمل و نقل سن دیگو است. سایه بان ها و نیمکت های ایستگاه های اتوبوس بخش مهمی از ارتقای ارائه خدمات به مسافران هستند."

تمام نیمکت ها در ایستگاه های اتوبوس این منطقه طی 12 ماه آینده جایگزین خواهند شد که این اقدام هزینه ای بالغ بر 1.5 میلیون دلار خواهد داشت. نصب سایه بان های جدید نیز پنج سال زمان برده و هزینه 6.4 میلیون دلار خواهد داشت.

سازمان حمل و نقل شهری سن دیگو در حال حاضر 450 سایه بان در ایستگاه های اتوبوس دارد و این برنامه ارتقا نه تنها شامل جایگزینی سایه بان های کنونی بلکه شامل افزودن 150 سایه بان مازاد برای مسافران نیز می شود. تجهیزات این سایه بان ها شامل سیستم های روشنایی خورشیدی و LED، طراحی مدرن، ظرف های دو منظوره برای زباله و بازیافت، نمایشگرهای بزرگ برای خواندن راحت نقشه ها و اطلاعات و طراحی مخصوص برای جلوگیری از بارش باران است.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: