جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 مرداد 1395     
سرقت مسلحانه مرگبار از طلا فروشی

3 سارق مسلح در پی سرقت از یک طلا فروشی در شهرستان سرپل ذهاب، هنگام فرار ، یک مأمور پلیس را به رگبار گلوله بسته و به شهادت رساندند و صاحب طلا فروشی را نیز مجروح کردند.

روزنامه ایران: 3 سارق مسلح در پی سرقت از یک طلا فروشی در شهرستان سرپل ذهاب، هنگام فرار ، یک مأمور پلیس را به رگبار گلوله بسته و به شهادت رساندند و صاحب طلا فروشی را نیز مجروح کردند.

 

این حادثه ساعت پنج بعدازظهر پنجشنبه اتفاق افتاد و سارقان که مسلح به کلاشنیکف بودند در خیابان امام(ره) سرپل ذهاب وارد طلافروشی شدند و پس از سرقت طلاها هنگام بیرون آمدن از مغازه‌برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردمی که بیرون طلافروشی جمع شده بودند به تیراندازی هوایی پرداختند تا بتوانند فرار کنند.
 
در این هنگام یکی از مأموران نیروی انتظامی به‌نام احمدمحمدی برای متوقف کردن دزدان سعی کرد مانع فرار آنها شود. اما یکی از سارقان این مأمور را به رگبار گلوله بست وبه شهادت رساند. صاحب طلا فروشی نیز با اصابت گلوله به پایش مجروح شد. پس از این حادثه دزدان با ایجاد رعب و حشت در بین مردم از محل متواری شدند. بلافاصله نیز تیم‌های پلیسی برای دستگیری تبهکاران جنایتکار واردعمل شدند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: