جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 22 مرداد 1395     
اگرهرماه مشهدنروم مریض میشم

میزان: حسن جوهرچی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که به همراه فرزندانش مهمان نهمین قسمت ویژه برنامه دهه کرامت شیدایی بود اظهار کرد: فرزنددار شدن یک سعادت است که خداوند نصیب بندگانش می‌کند، به نظرم هر انسانی که بیشتر نزد خداوند محبوب است خانواده بهتری نصیبش می‌شود و فرزندان صالح خواهد داشت.

وی افزود: از زندگی‌ام بسیار راضی هستم و شکرگزار خداوند هستم که خانواده و فرزندان خوبی نصیبم کرده است.

بازیگر «در پناه تو» با بیان اینکه حضور در کنار خانه خدا در سفر حج یکی از لحظات توصیف‌ناشدنی زندگی‌اش است گفت: دومین نعمتی که خداوند به من ارزانی داشته و نمی‌توانم عظمتش را توصیف کنم، دو فرزندی هستند که دارم.

وی ادامه داد: به نظرم حضور هر فرد در جهان آفرینش به اذن خداوند رخ داده و اوست که مسیر بندگانش را تعیین می‌کند.

جوهرچی خاطرنشان کرد: هر پدر در هر کجای دنیا، افتخار می‌کند که فرزندانی داشته باشد که از آنها راضی باشد و به اصطلاح فرزندان صالح در خانواده داشته باشد.

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به مشکلاتی که در زندگی‌های امروز وجود دارد گفت: امیدواریم شرایطی به وجود بیاید که مردم خوب ایران از هر مشکلی که دارند رهایی یابند و از روزمرگی خلاص شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود و زمانی که شیدایی، به آیتم ساعت صفر عاشقی نزدیک می‌شد عنوان کرد: همیشه به اهل مشهد غبطه می‌خورم که چرا در این شهر مقدس زندگی نمی‌کنم و نمی‌توانم هر روز به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) بروم.

جوهرچی افزود: اگر ماهی یک بار به زیارت امام هشتم نروم مریض می‌شوم، در صفحات مجازی که متعلق به خودم است، همیشه تصاویر این حرم مطهر را قرار می‌دهم و عقیده دارم عشق و ارادتی که ایرانیان به ایشان دارند، در هیچ کجای جهان دیده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کاش حرم مطهر امیرالمومنین علی(ع) هم در ایران بود و آنگاه ایرانیان عشق به ولایت را به جهانیان به بهترین شکل نشان می‌دادند. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: