جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 مهر 1393     
آغاز مسابقات پیشکسوتان جام یونس شکوری در منطقه 3

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز، مهندس سلیمانی شهردار منطقه 3با اشاره به حمایت های شهرداری تهران از دوره های مختلف مسابقات فوتبال پیشکسوتان گفت : دکتر قالیباف شهردار تهران در راستای توسعه ورزش شهروندی و فرهنگ سازی برای تربیت جوانان ورزشکار امروز ، این مسابقات را مورد حمایت قرار داده است.

بر اساس این گزارش مراسم افتتاحیه مسابقات جام یونس شکوری ساعت 16 روز یکشنبه ششم مهرماه با مسابقه نمادین تیم منتخب پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می شود.

در این مسابقات تعداد 1500 ورزشکار از 5 دهه گذشته فوتبال ایران حضور دارند و این دوره به مدت 4 ماه به طول می انجامد.

در این دوره مسابقات 106 تیم در 7 رده سنی شامل 35 تا 40 سال ،40 تا 45 ،45 تا 50 ، 50 تا 55 ، 55 تا 60 ، 60 تا 65 و بالای 65 سال حضور دارند.

در کمیته برگزاری این مسابقات از پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران همچون تیمسار ناصر نوآموز،غلامحسین نوریان ،بیژن معتمدی ، نادر لطیفی ، جعفر کاشانی و نصراله رحیمی و در کمیته اجرایی نیز هادی نراقی ، مهدی حاج محمد ، جهانگیر کوثری ، عبدالحسین خزاعی و رضا آزرمی و... حضور دارند.

مسابقات در مرحله ی اول به صورت دوره ای و در مرحله ی دوم به صورت حذفی برگزار می شود و در پایان به تیم های اول تا سوم هر رده جوایز ی اهدا می شود.

گفتنی است در این مسابقات به منظور تکریم پیشکسوتان ورزش کشور ، تیم های دیگری از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی و نهادهای دیگر کشور به صورت ویزه حضور خواهند داشت و مسابقات در ورزشگاه شهید شیرودی با حضور رسانه های خبری برگزار می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: