جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 مرداد 1395     
تامین اتوبوس های تمام برقی جدید برای لوییویل

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل ریور سیتی در لوییویل کنتاکی شروع به افزودن شش اتوبوس تمام برقی بدون آلایندگی Proterra در مسیر خیابان چهارم کرده است که در برخی قسمت های بسیار مشهور شهر توقف می کنند.

 

سازمان حمل و نقل ریور سیتی با این اتوبوس های جدید به طور کلی 15 اتوبوس تمام برقی را در ناوگان خود خواهد داشت که آن را تبدیل به یکی از بزرگ ترین کاربران اتوبوس های برقی در این کشور می کند.

مدیر اجرایی سازمان حمل و نقل ریور سیتی، J. Barry Barker گفت: "ما می دانیم که مسافران از سفری بی سر و صدا و پاک لذت می برند و هیچ چیز بهتر از این نیست. ما همه را تشویق می کنیم که با یکی از این اتوبوس های بدون آلایندگی و مدرن سفر کنند و به این وسیله از جاذبه های شهر دیدن کنند."

این اتوبوس های جدید دارای محل قرارگیری سه دوچرخه و ایستگاه هایی در نزدیکی موزه Row مرکز شهر، دانشگاه لوییویل، موزه سرعت، پیست Churchill Downs، موزه Kentucky Derby، Old Louisville، رستوران ها، هتل ها و غیره خواهند بود.

این اتوبوس ها باعث کاهش آلودگی هوا، مصرف سوخت و هزینه های نگهداری می شوند. این اتوبوس ها جایگزین مدل هاس 16 ساله ای می شوند که بیش از 965606 کیلومتر را طی کرده اند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: