جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 مرداد 1395     
هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: نرخ مصوب کرایه تاکسی در سال جاری 17 درصد افزایش یافت.

سجاد سلیمانی افزود: ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه دارای 9 هزار و 800 دستگاه انواع تاکسی شامل (گردشی، خطی و آژانس) است که روزانه حدود 1 میلیون نفر مسافر را در سطح شهر کرمانشاه جابجا می کند و با توجه به جمعیت شهر کرمانشاه تناسب تعداد تاکسی با مسافر رعایت شده است.

سجاد سلیمانی اشاره کرد: در حال حاضر برنامه ای در جهت توسعه ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه در دست اقدام نیست.

وی اضافه کرد: با افزایش نرخ کرایه تاکسی های کرمانشاه، واحد نظارت گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی با 4 دستگاه خودرو در نقاط  مهم و حساس شهر مستقر می شوند و به صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر بر نحوه خدمات دهی تاکسی ها نظارت می کنند.

سلیمانی افزود: سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه دارای 1 هزار و 500 دستگاه تاکسی فرسوده مدل 84 به قبل می باشد که در مرحله اول طرح ثبت نام متقاضیان در زمینه نوسازی تاکسی های فرسوده، 700 متقاضی، درخواست خود را ثبت نموده اند که از این تعداد تاکنون 400 نفر در مرحله معرفی به بانک می باشند. مراحل بررسی پرونده و تایید و معرفی به بانک برای تعداد 300 متقاضی دیگر نیز در حال انجام است و به زودی به بانک معرفی خواهند شد.

سجاد سلیمانی در خصوص هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: مراحل مطالعاتی و پژوهشی هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی انجام شده و در آینده نزدیک و پس از توافقات لازم وارد مرحله اجرایی می شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه اظهار کرد: بیشترین مشکل و معضلی که اکثر سازمان های تاکسیرانی، به خصوص سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه با آن درگیر است، بحث موسسات اتومبیل کرایه است که بدون هیچ گونه ضابطه و رعایت مقررات اقدام به صدور مجوز می کنند، این مسئله باعث شده که سازمان تاکسیرانی نتواند به درستی بر نحوه فعالیت آژانس های تاکسی تلفنی نظارت داشته باشند.

سلیمانی ادامه داد: همچنین وجود مسافربرهای شخصی غیر مجاز نیز یکی دیگر از مشکلات سازمان تاکسیرانی است که باعث لطمه به معیشت تاکسیرانان می شود، دغدغه مهم این سازمان به عنوان متولی عدم پذیرش متقاضیان جدید الورود جهت بیمه تامین اجتماعی است که در حال حاضر ثبت نام انجام نمی شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه در پایان اضافه کرد: هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی، پیگیری طرح نوسازی تاکسی های فرسوده، احداث پایانه مسافربری در مرکز شهر و ساخت ساختمان اداری سازمان تاکسیرانی از اولویت های تاکسیرانی شهر کرمانشاه است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: