جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 مرداد 1395     
مقامات هند به خودروهای برقی روی آورده اند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، افزایش سطح آلودگی و هشدار نسبت به آن، مقامات هند را وادار کرده است تا کمیته ای تشکیل دهند که شامل کارشناسان صنعت خودرو، مدیران و مقامات دولتی خواهد بود.

 

این کمیته بر توسعه تکنولوژی برای تولید خودروهای هیبریدی و برقی نظارت می کند. این اقدام هم چنین به توسعه طرح محصولات "ساخت هند" و حضور خودروهای سبزتر در جاده ها کمک می کند.

بخش خودروهای برقی ماهیندرا نامی محبوب در هند است که خودروهای برقی در این کشور تولید می کند. اما تمام قطعات خودروهای این شرکت از جمله باطری، موتور و غیره وارداتی هستند که همین امر مشکلاتی را برای برنامه های ساخت خودروهای برقی و هیبریدی دولت در هند ایجاد کرده است. دولت هند علاوه بر تلاش برای ایجاد زیرساخت های شارژ لازم برای خودروهای برقی، مشوق هایی را برای توسعه و ترویج استفاده از خودروهای برقی ایجاد کرده است.

این کمیته جدید بر طراحی پلتفرم خودروهای برقی نظارت خواهد کرد که تکنولوژی بومی را برای هند فراهم می سازد. این امر هم چنین به تولید کنندگان خودروهای برقی در هند کمک می کند تا با قیمت ارزان تری خودروهای برقی و هیبریدی خود را عرضه کنند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: