جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 مرداد 1395     
دکترمازیار حسینی معاون شهردار تهران :
نگاه سیاسی به حوزه حمل و نقل شهری نداریم

به گزارش گروه نگاه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص عدم توجه و تخصیص بودجه مناسب از سوی دولت برای توسعه حمل و نقل عمومی، گفت: مسئله ای که حائز اهمیت است این است که، شهرداری به تنهایی بار مسئولیت توسعه حمل و نقل عمومی را به دوش می کشد.

دکتر سید مازیار حسینی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: با این حال بسیار امیدواریم که دولت به نحوی از شهرداری حمایت نماید و این اطمینان را داریم که قطعا این اتفاق و حمایت محقق خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بنده هیچ نگاه سیاسی نسبت به این موضوع ندارم، ضمن اینکه یک نیرویی اجرایی هستم و به عنوان یک نیروی فنی و اجرایی سعی ام بر این است که گزینه های متعددی را برای کمک به دولت ایجاد نمایم.

حسینی در ادامه اذعان داشت: امیدواریم که با تعاملات بیشتر بتوانیم  مشکلات موجود را حل و فصل نماییم  تا در نهایت بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی در زمینه توسعه و پیشرفت ناوگان حمل و نقل عمومی باشیم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه قوانینی توسط نمایندگان مجلس تصویب می گردد همگان باید به قوانین احترام گذاشته و آن را اجرا نمایند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: