جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 مرداد 1395     
تصادف کامیون با اتوبوس در جاده مرگ

بر اثر تصادف خودرو کامیون و یک دستگاه اتوبوس در محور یزد - بافق ۱۰ نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند.

مهر: این حادثه حوالی ساعت ۱۷ امروز در محدوده ۴۰ کیلومتری شهرستان بافق به یزد رخ داد و منجر به مصدوم شدن ۱۰ نفر از مسافران اتوبوس شد.

مصدومان این حادثه چند مرد و زن بودند که با سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های یزد و بافق انتقال یافتند.
 
تصادف کامیون با اتوبوس در جاده مرگ
 
 
در بررسی‌های اولیه پلیس، علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه سرعت بالای اتوبوس و بی احتیاطی راننده عنوان شد اما برای روشن شدن بیشتر موضوع بررسی ها همچنان ادامه دارد.

این حادثه در پیچ تند جاده و محل سبقت ممنوع پس از پل اسدی رخ داد که منجر به عدم کنترل راننده اتوبوس و انحراف آن به سمت راست جاده و توقف در قسمت خاکی شد.
 
تصادف کامیون با اتوبوس در جاده مرگ
 
 
با اعزام چند دستگاه آمبولانس از شهرستان بافق و مرکز استان یزد به محل حادثه با حضور به موقع نیروهای امدادی از جمله فوریت‌ های پزشکی و ماموران آتش‌نشانی هر ۹ نفر سرنشین اتوبوس به همراه راننده به مراکز درمانی منتقل شدند که سه نفر از مصدومان حادثه در مراکز درمانی بافق به صورت سرپایی مداوا شدند.
 
تصادف کامیون با اتوبوس در جاده مرگ
 
 
راننده اتوبوس به نام کارگر به دلیل جراحات وارده به مراکز درمانی شهر یزد منتقل شد اما راننده کامیون ایسوزو که در محل حادثه حاضر بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اتوبوس با سرعت زیادی در محور بافق به سمت یزد می آمد و چون به پیچ جاده رسیدیم راننده به دلیل سرعت زیاد نتوانست اتوبوس را متوقف کند و با کامیون برخورد کرد و پس از انحراف از مسیر اصلی، ۵۰۰ متر دورتر از محل برخورد دو خودرو، در محوطه خاکی متوقف شد.
 
 

تصادف کامیون با اتوبوس در جاده مرگ




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: