جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 مرداد 1395     
ورود اتوبوس هایی با استاندارد بالای یورو سه، به محدوده طرح ال ای زد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر عامل شركت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد اتوبوس های گازسوز و اتوبوس هایی که استاندارد بالای یورو سه را دارا هستند  می توانند به محدوده طرح ال ای زد وارد شوند.

پیمان سنندجي با اشاره با تشریح وضعیت تردد اتوبوس های فرسوده درمحدوده طرح «ال ای زد» گفت : ما 3500 اتوبوس فرسوده داریم که مسلما خروج یکباره همه این اتوبوس ها از سیستم مقدور نیست .وي با تشریح وضعیت تردد خودورها در طرح «ال ای زد» گفت : تلاش ما این است که اتوبوس های گاز سوز در محدوده ال ای زد تردد کنند که خوشبختانه نیمی از اتوبوس های ما گاز سوز هستند و در حدود 1500 دستگاه اتوبوس استاندارد بالای یورو 3 دارند و تنها 2000دستگاه  اتوبوس دیزلی داریم.

سنندجي تصريح كرد :اتوبوس های دوکابینه ما نیز همه استاندارهای بالای یورو سه را دارا هستند، بنابراین مشکلی در زمینه آلایندگی وجود ندارند. به گفته مدير عامل شركت اتوبوسراني مشکلی برای تردد اتوبوس ها از لحاظ آلودگی وجود ندارد و فقط نگرانی هایی از لحاظ ایمنی برای اتوبوس ها وجود دارد.

وي افزود : تنها راه تامین و افزایش ضریب ایمنی اتوبوس ها نوسازی ناوگان سیستم اتوبوس های فرسوده است. در حال حاضر تلاش داریم با سیستم های نگهداری و اخذ به موقع معاینه فنی خودورها ،ایمنی اتوبوس ها را تامین کنیم.

مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني با اشاره به نصب فيلتر دوده بر اتوبوس هاي ديزلي گفت :فرايند نصب فيلتر دوده بر اتوبوس هاي ديزلي در حال انجام است .اين فيلترها تاكنون بر بيش از ٢٠٠ دستگاه اتوبوس ديزلي نصب شده و به تدريج بر همه اتوبوس هاي ديزلي نصب خواهد شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: