جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 مرداد 1395     
خودرو اتوماتیک آریو وارد ناوگان ارومیه می شود

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مدیرعامل تاکسیرانی ارومیه گفت: طی توافق انجام شده میان شرکت خودروسازی سایپا و سازمان تاکسیرانی ، خودرو اتوماتیک آریو برای طرح نوسازی وارد ناوگان ارومیه می شود.

فخرالدین معصوم زاده افزود: تعداد 5 هزار و 128 دستگاه تاکسی در ارومیه فعال است که برای طرح توسعه تعداد 100 دستگاه آریو درخواست داده شده و در صورت تصویب نوسازی تاکسی آژانس ها 500 الی هزار دستگاه نیز در این بخش مورد نیاز است.

وی اذعان داشت: 2 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در ارومیه وجود دارد که از این تعداد تقریبی یک هزار مالک جهت دریافت خودرو سمند و پژو ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: قیمت خودرو آریو 50 میلیون تومان همراه با تسهیلات 32 میلیون تومانی و اقساط 48 ماهه است که دارندگان تاکسی های فرسوده می توانند پس از ثبت نام در طرح نوسازی و گذراندن مراحل قانونی در اسرع وقت خودروی آریو را تحویل گیرند.

معصوم زاده بیان کرد: وام 32 میلیون تومانی سایپا بدون نیاز به ضامن و با سود 16 درصدی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و با این اقدام شرکت خودروسازی سایپا مشکل معرفی ضامن به بانک جهت دریافت وام از میان برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح نوسازی از اول مرداد ماه سال جاری در حال اجرا است، گفت: طی این مدت زمان فقط 12 نفر جهت نوسازی ثبت نام کرده اند.

معصوم زاده اظهار داشت: نرخ کرایه در سال جاری در مقایسه با سال 94 میزان 15 الی 20 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل تاکسیرانی ارومیه در پایان اضافه کرد: خدمات ارائه بیمه برای رانندگان تاکسیرانی در نظر گرفته شده تا این اقشار نیز بتوانند از مزایای بیمه تکمیلی بهره مند شوند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: