جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 مرداد 1395     
«آینه شمعدون» روی آنتن تلویزیون

«آینه شمعدون»؛ عنوان طرحی خیریه و مردمی برای مشارکت در شروع زندگی ۷۵هزار دخترعقد‌کرده بی‌جهیزیه است. ویژه برنامه تلویزیونی «آینه شمعدون از یکشنبه تا جمعه از شبکه سوم سیما در حال پخش است.

تسنیم: روز گذشته اولین قسمت از ویژه برنامه تلویزیونی «آینه شمعدون» با اجرای محمدجعفر خسروی از شبکه سوم سیما پخش شد. این برنامه را تا آخر این هفته از شبکه سه ساعت 16:30 پخش می شود.
 
آینه شمعدون
 
از نیمه ماه مبارک رمضان امسال، طرحی گسترده با نام «آینه شمعدون» با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شکل گرفت و قرار شد با همراهی و حمایت مردمی به بیش از 75 هزار نوعروس تحت پوشش کمیته امداد جهیزیه داده شود.

در این طرح برای هر یک از نوعروسان، یک جهیزیه کامل به ارزش 50 میلیون ریال درنظر گرفته شده است، که با همکاری تولیدکنندگان داخلی؛ جهیزیه‌ای کامل شامل اقلام ضروری زندگی و با هزینه‌ای معادل 30 میلیون ریال تهیه خواهد شد. با مساعدت کمیته امداد، 70 درصد این مبلغ (معادل 20 میلیون ریال) تأمین شده و تأمین 30 درصد مابقی آن (معادل 10 میلیون ریال) وابسته به مشارکت مردمی است. در این طرح خیر هر کسی می‌تواند شرکت کند.
 
آینه شمعدونآینه شمعدون
 
کسانی که می خواهند در این پروژه حضور داشته باشند میتوانند با شماره گیری # 767* و انتخاب گزینه سوم (آینه شمعدون) و یا با ورود به سامانه اینترنتی ما:  www.AyneShamdoon.ir در طرح خیریه آینه شمعدون سهیم شوند.
 
آینه شمعدون
 
برای دریافت خبرهای این پروژه خیریه می توانید به کانال تلگرامی آینه شمعدون به آدرس ayneshamdoon@  مراجعه کنید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: