جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 مرداد 1395     
شکایت از لغو خدمات حمل و نقل نیمه شب در بوستون

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، در شکایت ارسال شده به دولت فدرال، حامیان حمل و نقل اظهار داشته اند که لغو ارائه خدمات آخر شب در پایان هفته ها توسط سازمان حمل و نقل بوستون (MBTA) بر اساس اطلاعاتی ناقص بوده است.

 

موسسات حمل و نقل قبل از لغو هرگونه خدمات باید نگاهی آماری بر تاثیر این اقدام بر مسافران کم درآمد انجام دهند. در صورت تاثیرگذاری چنین برنامه ای بر مسافران کم درآمد، سازمان حمل و نقل مجبور خواهد بود گزینه های جایگزینی را برای لغو خدمات در نظر بگیرد و حتی در صورت لزوم خدمات جدیدی را ارائه دهد.

این گروه معتقد است که اطلاعات ناقص نشان داده اند لغو خدمات حمل و نقل آخر شب در پایان هفته ها توسط MBTA تاثیر چندانی بر مسافران کم درآمد نخواهد داشت که این امر اشتباه است و قبل از لغو این خدمات در ماه مارس باید اقدامات لازم به منظور کاهش تاثیرات آن انجام شود.

سخن گوی MBTA، Joe Pesaturo در پاسخ به این شکایت اظهار داشت که سازمان حمل و نقل فدرال این برنامه را تایید کرده و بررسی های انجام شده آن نیز مورد قبول واقع شده اند.

در این شکایت آمده که بررسی های انجام شده به صورت نا مناسبی پیش رفته اند. در این بررسی ها به جای تاثیر لغو خدمات در هر همسایگی، تاثیر بر کل شهر مورد ارزیابی قرار گرفته است.

در این شکایت آمده: "بهره گیری از جامعه آماری بسیار وسیع کمک کرده تا MBTA نتیجه گیری کند که لغو خدمات نیمه شب در پایان هفته ها تاثیر بد یا نامتناسبی بر افراد نخواهد داشت."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: