جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 مرداد 1395     
معاون شهردار تهران در دیدار با جمعی از خبرنگاران به مناسبت «روز خبرنگار»:
لشکری مؤثرتر از خبرنگاران برای توسعه حمل و نقل عمومی نداریم

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در دیدار صمیمانه با جمعی از خبرنگاران رسانه های جمعی به مناسبت «روز خبرنگار» گفت: به اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم تهران قول داده ام و به شما خبرنگاران نیز به عنوان نمایندگان افکار عمومی قول می دهم که در مورد کاری که نمی توانم انجام دهم و به هر دلیل از عهده انجام آن بر نمی آیم، وعده ندهم.

دکتر مازیار حسینی افزود: در ارتباطم با رسانه های جمعی و خبرنگاران سعی می کنم با ایجاد تمرکز لازم، قاعده کار با رسانه را رعایت کرده و به منظور انعکاس اخباری با حداکثر دقت، صحت و سرعت، ارتباطی دو سویه و تعاملی دو طرفه با خبرنگاران برقرار نمایم.

وی با اشاره به این که انتظار داریم بحث های سلامت محور که به صورت مستقیم با سلامتی مردم سر و کار دارد را به مباحث سیاسی تبدیل نکنیم، اظهار کرد: اگر محور گفت و گوهایمان بر اساس منطق بوده و بر موضوعات علمی استوار باشد، دیگر محلی برای تبدیل بحث های علمی و منطقی یه مباحث سیاسی باقی نمی ماند.

دکتر مازیار حسینی با بیان این که مدیریت شهری از «سنتی سازی» به «صنعتی سازی»، گذر نموده و در چند سال اخیر تحولات اساسی را در حوزه عمران شهری در تهران شاهد بوده ایم، تصریح کرد: پل صدر و تونل نیایش، نمونه ای از تفکر رو به گذار حاکم بر مدیریت شهری از «نگاه سنتی» به «نگرش مدرن» بود.

وی در پایان با تأکید بر این که هیچ کسی جز خود مردم در حل و فصل مسائل و مشکلات ترافیکی که در بسیاری از موارد ریشه های اجتماعی و فرهنگی دارد، اثرگذارتر نیستند، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم هیچ لشکری مؤثرتر از خبرنگاران برای کمک به پیشبرد اهداف و تحقق سیاست های پیش بینی شده جهت توسعه نرم افزاری و سخت افزاری حمل و نقل عمومی نداریم.  

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: