جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 مرداد 1395     
یک ثانیه و یک پارو هم تعیین کننده است

در حالی که از مدت‌ها پیش پرونده ورزشکاران اعزامی به المپیک ریو بسته شده و تیم‌ها خود را برای اعزام به بازی‌های برزیل آماده می‌کردند، مثبت شدن دوپینگ قایقران قزاقستانی در رقابت‌های انتخابی المپیک و قایقرانان روسی در رقابت‌های قهرمانی جهان موجب شد که یک سهمیه دیگر به قایقرانی ایران اضافه شود و عادل مجللی، پاروزن تیم ملی کشورمان این بار به طور قطعی المپیکی شود.

روزنامه ایران: در حالی که از مدت‌ها پیش پرونده ورزشکاران اعزامی به المپیک ریو بسته شده و تیم‌ها خود را برای اعزام به بازی‌های برزیل  آماده می‌کردند، مثبت شدن دوپینگ قایقران قزاقستانی در رقابت‌های انتخابی المپیک و قایقرانان روسی در رقابت‌های قهرمانی جهان موجب شد که یک سهمیه دیگر به قایقرانی ایران اضافه شود و عادل مجللی، پاروزن تیم ملی کشورمان این بار به طور قطعی المپیکی شود.
 
مجللی، هم اکنون دو مدال طلا و یک برنز مسابقات قهرمانی آسیا و یک برنز بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد و در تلاش است تا مدال المپیک را نیز به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند. ملی‌پوش قایقرانی ایران درخصوص المپیکی شدنش به خبرنگار «ایران» گفت: المپیکی شدن آرزوی هر ورزشکاری است، زمانی که قایقرانی را به صورت حرفه‌ای شروع کردم، آرزو داشتم به المپیک بروم اکنون هم این خواسته برآورده شده است.
 
عادل مجللی با بیان اینکه المپیک، میدان بزرگی است و من هم تلاش خواهم کرد نماینده خوبی برای کشورم باشم، افزود: در حال حاضر شرایط خوبی دارم چون تازه از مسابقات بلاروس بازگشته‌ام. امیدوارم در المپیک هم حرفی برای گفتن داشته باشم، البته قبل از کسب سهمیه تمرینات خود را به طور جدی ادامه می‌دادم چون مسابقات امیدهای جهان را در پیش داشتم.
 
قایقران المپیکی ایران در ادامه عنوان کرد: شناخت خوبی از حریفان دارم و با بیشتر آنها در رقابت‌های قهرمانی جهان مسابقه داده‌ام. کشورهای چین، برزیل، آذربایجان، چک، مجارستان، پرتغال، اسپانیا و آلمان رقیبان جدی من در المپیک هستند. وی با بیان اینکه شرایط المپیک متفاوت هست، افزود: رکوردهایی که در قهرمانی جهان زده می‌شود، معمولاً در مسابقات المپیک افت می‌کنند اما شرایط من بد نیست.
 
مجللی در پاسخ به این سؤال که چه مدالی را برای خودت پیش‌بینی می‌کنی، گفت: در مورد نتیجه نمی‌توانم پیش‌بینی کنم، چون تمرین کردن و مسابقه دادن در المپیک شرایطش متفاوت است و در آنجا کسی اشتباه نمی‌کند، هر ورزشکاری به لحاظ روحی و بدنی آماده باشد، برنده است چون همه ورزشکاران در یک سطح هستند و در روز مسابقه معلوم می‌شود که چه کسی از نظر فکری قوی‌تر است. ملی‌پوش قایقرانی ایران درخصوص آمادگی روحی و روانی خود نیز اظهار داشت: من با دکتر روانشناس همیشه در ارتباط و به لحاظ روحی در شرایط خوبی هستم.
 
مجللی افزود: برای موفقیت در المپیک مهم‌ترین نکته تمرین و رفتار ورزشی است که ورزشکار المپیکی را از بقیه ورزشکارها جدا می‌کند، وقتی آن شرایط برای ورزشکار ایجاد شود همه دست به دست هم می‌دهند تا او بتواند در المپیک بدرخشد و این پروسه زمان لازم دارد.
 
این قایقران المپیک ایران ادامه داد: قایقرانی ما با کشورهای صاحبنام فاصله‌ای  ندارد و در رشته خودم جزو بهترین‌ها هستم ولی قایقرانی بحث ثانیه‌هاست و هیچ کس نمی‌داند که بعد از یک ثانیه چه  پیش می‌آید. اگر ورزشکاری حتی پاروی اول را بد بزند، نمی‌داند که در آخر مسابقه چه اتفاقی برایش می‌افتد.
 
وی درخصوص وضع قایقرانی ایران نیز گفت: ایران استعدادهای خوبی در قایقرانی دارد و از کشورهای دیگر کم نداریم، با این شرایط می‌رویم که بهترین نتیجه را بگیریم. مجللی در پایان به اهداف خود اشاره کرد و افزود: هدف اولم طلای بازی‌های آسیایی اندونزی  و بعد از آن هم کسب مدال در بازی‌های المپیک 2020 است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: