جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 مرداد 1395     
با ساخت پل صدر معجزه کردیم

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: از یک تا 100 کار تحقیقاتی پروژه پل طبقاتی صدر با بنده بوده است، اما عده ای اظهار نظر عجیبی دارند.

 

مازیار حسینی معاون شهردار تهران در نشست رسانه ای که امروز(شنبه) برگزار شد، در واکنش به صحبت های معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر عده ای در خصوص پل ظبقاتی صدر اظهار نظر می کنند که برای ساخت پل صدر 4 صفحه ورق نخورده است، پس چرا جایزه مهندسی سازه انگلستان را از آن خود کرد.
وی افزود : کار تحقیقاتی از یک تا 100 پل طبقاتی صدر با بنده بوده است.
حسینی بیان کرد:‌ بنده کارهایی را که توان انجامش را نداشته باشم، قول نخواهم داد و این موضوع را هم در شورای شهر اعلام کردم که فقط وعده‌هایی را می‌دهم که محقق شود.
 
معاون حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در پروژه پل طبقاتی صدر شاهد تحول صنعتی بودیم، اما در این بین عده‌ای به مخالفت از این پروژه می‌پردازند.
 
مشکل ترافیک صدر و نیایش حل می‌شود
 
 
حسینی بیان کرد:‌ مشکل ترافیکی بزرگراه صدر و نیایش تا چند روز آینده حل می‌شود و دلیل ترافیک مقطعی در این 2 بزرگراه، باز بودن خط اضطرار شریعتی است که با مسدود کردن ورودی شریعتی به صدر این مشکل حل می‌شود.
وی افزود: تنها ورودی بزرگراه صدر از دسترسی قیطریه و کاوه است و سایر ورودی‌ها باعث ترافیک در 2 بزرگراه ذکر شده می‌شود.
 
معاون حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: قیف درست کردن در بزرگراه‌ها در دنیا مرسوم شده است، اما باریک یا قیف شدن معابر بزرگراهی در تهران را شاهد هستیم، این در حالی است که باید در معابر بزرگراهی تعادل خطوط داشته باشیم.
حسینی با بیان اینکه طرح  LEZبخش‌های مختلفی دارد، گفت:‌ در فاز نخست،تنها خودروهایی حق ورود به محدوده زوج و فرد را دارند که دارای معاینه فنی معتبر باشند.
 
وی افزود: ضعیف‌ترین عملکرد حمل و نقل در حوزه مترو در جنوب و شمال غرب تهران بوده است که به همین منظور در اولویت برنامه‌های حمل‌ و نقل قرار گرفته است و با بهره‌گیری از خطوط و ایستگاه‌های جدید، مشکل تردد ساکنان جنوب و شمال غرب پایتخت برطرف می‌شود.
حسینی بیان کرد:‌ تا پایان سال هر ماه یک ایستگاه به بهره‌برداری می‌رسد، به همین منظور ایستگاه سهروردی در خط سه، دوشنبه به بهره‌‍‌برداری می‌رسد و مسافرگیری در این ایستگاه انجام می‌شود، ضمن اینکه یک هواکش میان تونلی آماده است و به زودی این هواکش میان تونلی نیز بهره‌برداری می‌شود و وضعیت هوای ایستگاه‌های خط 3 بهبود می‌یابد.
معاون حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران مطرح کرد:‌ در تمامی ایستگا‌ه‌های خط 6و 7 و پایانه‌های تاکسیرانی، معماری ایرانی حتماً لحاظ می‌شود، چرا که معماری بر رفتار مردم تأثیر گذار است، ضمن اینکه پایانه خط 3مترو قرار است به مناقصه گذاشته شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: