جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 مهر 1393     
محدودیت های ترافیکی و مسیرهای جایگزین یک پروژه

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران محدودیت های ترافیکی در زمان اجرای پروژه احداث زیرگذر امتداد خیابان استادمعین به خیابان شهیداکبری را تشریح کرد.

مهندس قاسم مالدار با بیان آنکه عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر امتداد خیابان استادمعین به خیابان شهید اکبری با اجرای گمانه های حفاری با هدف شناسایی محل دقیق عوارض زیرسطحی آغاز شده است، گفت: عملیات انحراف ترافیک به منظور محصور کردن فضای کارگاهی این پروژه در نیمه دوم مهرماه سال جاری انجام خواهد شد.

وی با اعلام آنکه فضای تجهیز کارگاه در خیابان های استادمعین و شهید اکبری، نواری به عرض 18 متر می باشد، یادآور شد: در هریک از باندهای غربی و شرقی این معابر، یک خط عبوری 3 متری پاسخگوی تردد شهروندان ساکن در محلات همجوار با پروژه خواهد بود اما سایر شهروندان باید از مسیرهای جایگزین ترافیکی تردد کنند.

مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در ادامه افزود: پس از اجرای عملیات انحراف ترافیک، خیابان شهید حسین مردی، مسیر جایگزین خیابان شهید اکبری خواهد شد. همچنین شهروندانی که قصد دارند از طریق خیابان آزادی به سمت خیابان استاد معین حرکت کنند، باید از خیابان شهید نجارزادگان تردد نمایند. خیابان 21 متری جی نیز به عنوان مسیر جایگزین ترافیکی برای باند جنوب به شمال خیابان استادمعین پیش بینی شده است.

به گفته وی، خیابان آزادی در هیچ یک از مراحل اجرای این پروژه مسدود نخواهد شد و احداث شمع ها و سقف زیرگذر به صورت مرحله به مرحله در کناره ها، کندروها و تندروهای این خیابان در دستور کار قرار می گیرد.

گفتنی است بهره برداری از زیرگذر امتداد خیابان استادمعین به خیابان شهیداکبری ضمن کاهش ترددهای اضافی در خیابان آزادی، میدان آزادی و همچنین افزایش ظرفیت معابر شمالی- جنوبی منطقه، از ترافیک کندروهای خیابان آزادی کاسته و وضعیت تردد در امتداد بزرگراه یادگارامام(ره) را بهبود می بخشد. علاوه بر این، برقراری ارتباط خیابان استاد معین با محلات شمال خیابان آزادی، سبب خروج این معبر مهم حمل و نقلی از بن بست موجود شده و به این ترتیب رفت و آمد میان محلات مناطق 2 و 9 شهرداری تهران تسهیل خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: