جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 مرداد 1395     
آمار ثبت نام تاكسيرانان در طرح نوسازي تاكسي هاي فرسوده

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،  مدير عامل سازمان تاكسيراني اعلام كرد هم اكنون دو بانك ملت و پارسيان رانندگان تاكسي را نيز به عنوان ضامن براي دريافت وام نوسازي تاكسي مي پذيرند .

ميثم مظفر با اشاره به آمار ثبت نام تاكسيرانان در طرح نوسازي تاكسي هاي فرسوده گفت :تاكنون 13000 نفر در اين طرح ثبت نام كردند ، این در حالی است که ٢١٦٣ نفر از بانك وام دريافت كردند كه اين آمار نسبت به تغييرات هفته هاي گذشته آمار خوبي به حساب مي آيد .

وي با اشاره به اينكه برخي بانك هاي عامل در شرايط پذيرش ضامن تغييراتي داده اند ؛گفت :برخي بانك ها پذيرفتند که در شرايط سهل تر و آسان تري را مطالبه كنند. به گفته مظفر، قبلا بانك ها براي پرداخت وام 20 ميليون توماني ؛ضامن كارمند دولت با حقوق حداقل ٢ ميليون تومان در خواست مي كردند، با این حال اکنون با تغيير شرايط صورت گرفته، بانك های ملت وپارسيان قبول كردند که رانندگان تاكسي نيز مي توانند براي دريافت وام ضامن يكديگر شوند .

به گفته ميثم مظفر رايزني هايي براي تغيير شرايط وام با بانك تجارت نيز در حال انجام است .وي با اشاره به نوسازي تاكسي هاي فرسوده گفت :تاكنون ٣١٣٤ تاكسي فرسوده اسقاط شده واز رده خارج شده اند .وي با اشاره به تسهيل فرايتد الصلاق پلاك خودروهاي فرسوده به خودروهايي نو گفت :خوشبختانه همكاري و رايزني هايي لازم با معاونت فني پليس راهور انجام شده است .مظفر تاكيد كرد:مقرر شد فرايند الصاق پلاك خودروها فرسوده به خودروهاي نو كه اندكي زمان بر شده بود ؛بدون وقفه و سرعت عمل انجام شود .وي تصريح كرد:با اين شرايط فرايند اسقاط و تحويل خودرو در كمترين زمان ممكن انجام خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: