جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 14 مرداد 1395     
ارائه بسته‌های تشویقی جدید برای نوسازی بافتهای فرسوده در منطقه 7

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 7 از ارائه بسته‌های تشویقی جدید برای نوسازی بافتهای فرسوده به شهروندان خبر داد و افزود: با اعمال تسهیلات جدید برای ساخت و ساز، نوسازی بافت‌های فرسوده در این منطقه رونق بیشتری می‌گیرد.

سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: بر اساس سیاستهای اخیر مدیریت شهری مبنی بر اصلاح بافتهای فرسوده و ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان و با توجه به امتیازات پیش بینی شده و ارائه بسته تشویقی در سطح منطقه گامهای اساسی در جهت بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده برداشته شده است.

وی ارائه تسهیلات ویژه به مالکان بافت های فرسوده را از گامهای موثر برای مشارکت تمام شهروندان نسبت به تجمیع و نوسازی املاک فرسوده برشمرد و افزود: در خصوص رفع مشکلات بافت فرسوده از طریق ارائه تسهیلات بسته تشویقی به همه مناطق در بخشهای مختلف از جمله تخفیف عوارض و اعطای وام توسط بانک های عامل ، بستر مناسبی برای نوسازی املاک از طریق مالکان فراهم آمده است.

شهردار منطقه تصریح کرد: شهروندان ساکن در بافت های فرسوده می توانند با مراجعه به معاونت شهرسازی و یا دفاتر سه گانه نوسازی منطقه نسبت به ساخت و ساز ملکهای فرسوده خود اقدام کنند و ضمن استفاده از تسهیلات ارائه شده در احیای بافت فرسوده و افزایش خدمات رسانی ، درا ین امر به مدیریت شهری یاری رسانند.
وی در ادامه با اشاره به وجود ظرفیتهای محلاتی که بافت فرسوده در آن قرار دارد خاطر نشان کرد: نوسازی بافت‌های فرسوده می تواند ضمن جلوگیری از معضلات شهری به رشد وتوسعه محلات کمک کند و با این کار بسیاری از آسیب ها کاهش یابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: